Как да активирам потребителски профил

ВНИМАНИЕ: По начало всеки новосъздаден от вас потребител е НЕАКТИВЕН. Профилът може да бъде активиран по един от следните два начина:

А) лицето с предоставения от вас телефонен номер се регистрира само по описаната ТУК процедура. Тъй като вие вече сте въвели неговия телефонен номер, то това лице ще бъде автоматично разпознато от системата (т.е. ако е родител, ще получи достъп до данните на своето дете; ако е учител, ще получи достъп до данните на своите класове).

Б) вие сами активирате потребителя, като въведете избрани от вас потребителско име и парола.

В това ръководство описваме изпълнението на вариант Б.

1. Изберете "Администрация -> Потребители" от навигационното меню

2. Въведете име ИЛИ фамилия на търсения потребител в полето за търсене

При коректно въведено име системата ще покаже потребителя, който търсите.

3. Натиснете върху името на потребителя

4. Натиснете бутон "Редакция"

Бутонът се намира горе вдясно.

5. Въведете потребителско име

6. Въведете парола

7. Изберете Активен = ДА

При натискане на бутона, статусът се сменя между ДА и НЕ.

8. Натиснете бутон "Запази"

9. Готово!

Операцията е извършена успешно. Потребителят вече може да достъпва системата с избраните от вас потребителско име и парола.

6 коментара за “Как да активирам потребителски профил”

  1. Здравейте, в профилът на синът ми пише: Този потребител има профил и в други училища. Защо не мога да го активирам?

    1. Това че има профил в няколко училища не влияе на активацията. За да активирате напълно профила му, трябва да потвърдите имейла му. За целта той трябва да влезе в своята поща и да изнамери имейл от ШКОЛО и да натисне „ПОТВЪРДИ“. Ако не открие такъв имейл, то когато детето ви влезе в своя профил най-горе ще види жълта лента, в която пише „Натиснете тук, ако желаете да ви се изпрати нов имейл за потвърждение“.

  2. Здравейте, спешно се нуждаем от помощ. Сега се връща колежка от майчинство направи си регистрация, зададохме предметите по които преподава, но няма достъп до дневника /класовете/ не ги вижда. Какво трябва да направим?
    Благодарим!

    1. Здравейте, необходимо е да я добавите в предмети и учители в съответните паралелки и да направите редакция на седмичното разписание от деня, в който тя се връща. Можете да разгледате това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/smqna-na-uchitel/
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.