Как да активирам потребителски профил

ВНИМАНИЕ: По начало всеки новосъздаден от вас потребител е НЕАКТИВЕН. Профилът може да бъде активиран по един от следните два начина:

А) лицето с предоставения от вас телефонен номер се регистрира само по описаната ТУК процедура. Тъй като вие вече сте въвели неговия телефонен номер, то това лице ще бъде автоматично разпознато от системата (т.е. ако е родител, ще получи достъп до данните на своето дете; ако е учител, ще получи достъп до данните на своите класове).

Б) вие сами активирате потребителя, като въведете избрани от вас потребителско име и парола.

В това ръководство описваме изпълнението на вариант Б.

1. Изберете "Администрация -> Потребители" от навигационното меню

2. Въведете име ИЛИ фамилия на търсения потребител в полето за търсене

При коректно въведено име системата ще покаже потребителя, който търсите.

3. Натиснете върху името на потребителя

4. Натиснете бутон "Редакция"

Бутонът се намира горе вдясно.

5. Превключете бутона "Не" на "Да"

6. Въведете потребителско име и парола

Внимание! Обърнете внимание на текста маркиран с (*) - Регистрация на ученици под 14 години изисква допълнително одобрение на профила от родител.

8. Натиснете бутон "Запази"

9. Готово!

Операцията е извършена успешно. Потребителят вече може да достъпва системата с избраните от вас потребителско име и парола. Ако профилът е на ученик под 14 г., е необходимо потвърждение от родителски профил, за да може ученикът да достъпи.

Тук можете да видите ръководството за активиране на профил под 14 г.: https://www.shkolo.bg/blog/registraciya-pod-14g/

24 коментара за “Как да активирам потребителски профил”

  1. Здравейте, в профилът на синът ми пише: Този потребител има профил и в други училища. Защо не мога да го активирам?

    1. Това че има профил в няколко училища не влияе на активацията. За да активирате напълно профила му, трябва да потвърдите имейла му. За целта той трябва да влезе в своята поща и да изнамери имейл от ШКОЛО и да натисне „ПОТВЪРДИ“. Ако не открие такъв имейл, то когато детето ви влезе в своя профил най-горе ще види жълта лента, в която пише „Натиснете тук, ако желаете да ви се изпрати нов имейл за потвърждение“.

  2. Здравейте, спешно се нуждаем от помощ. Сега се връща колежка от майчинство направи си регистрация, зададохме предметите по които преподава, но няма достъп до дневника /класовете/ не ги вижда. Какво трябва да направим?
    Благодарим!

    1. Здравейте, необходимо е да я добавите в предмети и учители в съответните паралелки и да направите редакция на седмичното разписание от деня, в който тя се връща. Можете да разгледате това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/smqna-na-uchitel/
      Поздрави!

  3. Здравейте, колежка когато влезе в профила си се показват само данните от миналата година. При проверка на потребители на нея и излиза всичко за тази година. Какво да направим за да вижда тази учебна година?

  4. Здравейте,имам профил в Shkolo, но не съм запаметила потребителското име и парола,нито си спомням къде съм ги записала.Има ли възможност да се възстанови и как?Имам двама ученика и нямам достъп до информацията за тях.

  5. Здравейте. Искам да активирам достъпа си като родител,класната на детето ми каза че статуса ми е неактивен.

    1. Здравейте, бихте ли активирали старуса ми , в момента е не активен родителски профил.

      Благодаря

      1. Здравейте,
        С този имейл е регистрирана дъщеря ви като ученик. Необходимо е да си направите родителски профил.
        Поздрави!

  6. Здравейте, статуса ми е не активен, а при опит да сменя училището на детето ми изписва, че въведените данни не отговарят на записан ученик в това училище или вече е регистриран

    1. Здравейте, това съобщение Ви излиза, когато училището все още не е заредило база данни за новата учебна година. Изчакайте няколко дни и опитайте отново.
      Поздрави!

  7. При зареждане на началната ми страница излиза съобщение, че трябва да активирам профилите на моите деца. Нужно ли е да правя това? Досега не ми е искало активация на профилите на учениците.

    1. Здравейте, не е нужно. По Ваш избор е. Съобщението Ви излиза за олеснение, в случай, че искате да активирате профилите.

      Поздрави!

  8. Здравейте, при отваряне на приложението екран ми дава опцията „Активиране на ученически регистрации“. При натискане на бутона Активирай, излиза форма за вписване на Потребителско име, Поща, Парола.
    Тези данни за ученика ли са или за родителя? Объркващо е, тъй като и ученикът, и родителите имаме вече регистрации от 3 години.
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, данните са за активиране на ученически профил. Съобщението беше изпратено до всички родители, с цел олесняване на процедурата. След като детето има вече такъв, не е необходимо да правите нищо.
      Поздрави!

  9. Здравейте! Синът ми се премести в друго училище, а на мен ми изчезна профила като учител и родител в предишното му училище. Какво да правя?

    1. Здравейте, ако достъпите профила си през браузърна на телефона си или компютър, ще можете да се върнете в отминалата учебна година и да видите профила си там. За да се актуализират данните за новата учебна година е необходимо да изчакате от училището да качат база данни.
      Поздрави!

  10. Здравейте, аз имам регистрация в SHkolo.bg за едното ми дете. Как да активирам за другото ми дете?

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.