54 коментара за “Как да изляза от системата?”

  1. Имам две деца, за които съм направила регистрация. Няма достъп до пълна информация и за двете, а само за едното. Как да изтрия ( премахна) едното дете и да се регистрирам за него от друг телефон?

    1. Имам две деца и искам да виждам информация и за двете. Възможно ли е това и как

  2. Здравейте,имам син за който съм направила регистрация.Предполагам, че същият профил го ползва и съпругът ми.Аз успях да спра получаването на ежедневният бюлетин, но съпругът ми продължава да получава на мейл ежедневния бюлетин. Как да го спрем.

    1. Здравейте! Съпругът ви има свой профил, с въведен имейл на негово име от abv.bg, за който не са регистирани влизания в системата до момента. Нека се логне в Школо и изключи дневния бюлетин, така
      както вие сте го направили за вашия.
      Поздрави!

  3. Здравейте, аз съм ученик и при регистрацията се въведох като родител, без да искам. Какво трябва да направя за да се регистрирам като ученик?

    1. Здравей, Антонио! Вече можеш да се регистрираш наново с роля „ученик“. Използвай въведения от теб номер при първата регистрация.
      Поздрави!

  4. Здравейте! Имам акаунт за основното ми училище, но тази година съм в гимназията и не знам как да сменя училището.

    1. Здравей! Все още не можеш да се регистрираш в новото си училище. Това ще може да се случи след като премине в новата учебна година. Можеш да получиш информация от класния си ръководител, когато това стане.

  5. Здравейте,имам регистрация като родител от 1 година.Сега трябва да си направя като учител от мястото, на което работя и се налага да е със същия имейл,защото ми е служебен.Когато заявих право на достъп,излиза грешка в червено,че вече има такъв регистриран потребител и не мога да се регистрирам като учител.Как да постъпя,че 15.09. е на прага?

    1. Трябва да влезете в стария си профил и от там да пуснете заявка за нова роля. Следвайте тези стъпки, но вместо „Родител“ за роля изберете „Учител“.
      https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/

  6. Как да изтрия профила си заедно с всички имейли и номера към него ????

  7. Как да изтрия профила си заедно с всички имейли и номера към него, за да се регистрирам наново със същия номер

  8. Здравейте,
    Как мога да премахна активните профили на децата ми от старото училище? Благодаря ви!

    1. Привет! Училището, в което са учили децата ви, има грижата да смени статуса на учениците. Поздрави!

  9. Здравейте, аз съм ученик и при регистрацията се въведох като родител, без да искам. Какво трябва да направя за да се регистрирам като ученик?

  10. Здравейте, по пограшка въведох два пъти детето ми, може ли единя профил да се изтрие?

    1. Здравейте, бихте ли казала за кое училище става въпрос?

  11. Здравейте, дъщеря и си направи регистрация но сие забравила данните за пощата, и иска да бъде потвърден имейл, направихме нова поща но не можем да я регистрираме наново защото дава че има вече регистрация, можели да се премахне старата регистрация и да направим нова

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здравейте ,има проблем с регистрацията на детето ми ,искам да премахна и двата профила (моят също)стана объркване!Моля помогнете !

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  13. Аз съм ученичка,опитвам се да си махна профила понеже трябва да си направя нов,но вече не ползвам имейла с който съм регистрирана

    1. Моля, обадете са на телефоните за връзка с нас, за да ви съдействаме:
      0999 996 995
      0999 969 995
      0999 969 695

  14. Здравейте! Имам регистрация, но не я помня и искам да се регистрирам на ново обаче как да изтрия старата

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  15. Здравейте! Имам регистрация, но не я помня и искам да се регистрирам на ново обаче как да изтрия старата

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  16. Здравейте! Имам някакъв профил в школо, но искам да го изтрия и да се регистрирам на ново. Обаче когато си въведа данните ми изписва вече има ученик с такава регистрация или данните са Ви грешни ( моите данни бяха верни). Въпроса ми е как да изтрия старата регистрация, за да мога да си направя нова?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  17. Здравейте,ученичка съм ,но при регистрацията си въведох родител как мога да сменя ролята ?

    1. Здравейте, необходимо е да се обадите на телефоните за техническа поддръжка.
      Поздрави!

  18. Здравейте,
    регистрирана съм като ученичка на 15/03, но днес при опит да вляза в Школо се изписва грешка, че няма такъв потребител с такъв имейл. При опит за нова регистрация, изписва грешка че вече има такъв потребител. Как да процедирам, кой ще активира отново имейла, или деактивира профила, за да създам нов.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  19. Може ли да изтриете профилите с email plamenxiomi@gmail.com ,chorbara1981@gmail,plami.com@abv.bg
    Искам да направя един нов.само на детето.Защото не имам проблем с паролите.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  20. Регистрирала съм детето си като родител,а задължително трябва да сменя на ученик, пробвах по всякъкъв начин .Какво да правя

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  21. Ученичка съм и от няколко дни се опитвам да се свържа с някого в школо ,за да разбера как мога да сменя ролята си от родител на ученичка?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  22. Здравейте! От името на сина ми,друго дете е направило регистрация ,без нито синът ми,нито от мое име да иска разрешение.Сега всички съобщения ги получава другото дете,а ние нямаме достъп до тях,защото не знаем паролата на имейла,който е въведен.Как да премахнем тази фалшива регистрация?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  23. Аз искам да се регистрирам с телефонният ми номер но след като го въведа ми изписва че регистрацията с номера е забранена. Какво да правя?

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Необходимо е да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка.
      Поздрави!

  24. Здравейте,
    Днес, 13,04,2020, от 8,50 постоянно опитвам да вляза във виртуалната класна стая и още не успявам.
    Може ли съдействие?
    Вече мина първия час, а все още нямам достъп.
    Благодаря предварително

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка 0999 996 995/ 0999 969 995/0999 969 695
      Поздрави!

  25. Здравейте! Аз съм родител, който има регистрация в SHKOLO. Имам проблем да създам регистрация за второ дете, както и не ми позволява да заявя достъп до друго училище(двете деца са в различни училища). Изписва ми, че няма данни за такъв ученик или че ученикът вече е регистриран(не е регистриран, но от два дни правя опити за регистрация от различни телефони, имейл, както и с различно потребителско име, но щом въведа името на детето не се получава). Детето е в подготвителна група към съответното училище, учителката каза, че не може нищо да направи и не знае защо така се получава. Към кого да се обърна? Благодаря предварително!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.