98 коментара за “Как да изляза от системата?”

  1. Имам две деца, за които съм направила регистрация. Няма достъп до пълна информация и за двете, а само за едното. Как да изтрия ( премахна) едното дете и да се регистрирам за него от друг телефон?

    1. Имам две деца и искам да виждам информация и за двете. Възможно ли е това и как

      1. Здравейте! Днес се регистрирах в shkolo.bg, но съм изписала грешно e-mail си ( ….._………@aabv.bg ), дублирала съм ”а”. Данните ми са приети, въпреки грешно изписания адрес и от там насетне аз нямам код за потвърждение естествено, заради грешният адрес, нито пък мога да го коригирам, поради същата причина, не мога и да се регистрирам наново. Наистина не знам какво да правя. Обикновено, при грешно въведен адрес, системата отчита веднага грешката. Моля Ви, помогнете ми!

    2. Здравейте! Родител съм и в профила ми в Школо има роля на непознат ученик.Как да го изтрия????

        1. Здравейте, аз съм ученичка, която има и родтелски профил за непознато дете, който не съм създава, защото нямам деца.
          Какво мога да направя, за да се оправи този проблем?

          1. Здравейте,
            Проблемът е отстранен.
            Поздрави!

      1. Здравейте,
        По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
        Поздрави!

      2. Здравейте. Дъщеря ми си забрави потребителското име и паролата. Как да процедирам.

    3. Здравейте! Грешно съм регистрирана с влизане с фейсбук и влизане с гугъл с два профила на родител на едно и също дете. Може ли единият да бъде премахнат?

      1. Здравейте, виждам само един активен, родителски профил с e-mail в abv.
        Поздрави!

  2. Здравейте,имам син за който съм направила регистрация.Предполагам, че същият профил го ползва и съпругът ми.Аз успях да спра получаването на ежедневният бюлетин, но съпругът ми продължава да получава на мейл ежедневния бюлетин. Как да го спрем.

    1. Здравейте! Съпругът ви има свой профил, с въведен имейл на негово име от abv.bg, за който не са регистирани влизания в системата до момента. Нека се логне в Школо и изключи дневния бюлетин, така
      както вие сте го направили за вашия.
      Поздрави!

  3. Здравейте, аз съм ученик и при регистрацията се въведох като родител, без да искам. Какво трябва да направя за да се регистрирам като ученик?

    1. Здравей, Антонио! Вече можеш да се регистрираш наново с роля „ученик“. Използвай въведения от теб номер при първата регистрация.
      Поздрави!

  4. Здравейте! Имам акаунт за основното ми училище, но тази година съм в гимназията и не знам как да сменя училището.

    1. Здравей! Все още не можеш да се регистрираш в новото си училище. Това ще може да се случи след като премине в новата учебна година. Можеш да получиш информация от класния си ръководител, когато това стане.

  5. Здравейте,имам регистрация като родител от 1 година.Сега трябва да си направя като учител от мястото, на което работя и се налага да е със същия имейл,защото ми е служебен.Когато заявих право на достъп,излиза грешка в червено,че вече има такъв регистриран потребител и не мога да се регистрирам като учител.Как да постъпя,че 15.09. е на прага?

    1. Трябва да влезете в стария си профил и от там да пуснете заявка за нова роля. Следвайте тези стъпки, но вместо „Родител“ за роля изберете „Учител“.
      https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/

  6. Как да изтрия профила си заедно с всички имейли и номера към него ????

  7. Как да изтрия профила си заедно с всички имейли и номера към него, за да се регистрирам наново със същия номер

  8. Здравейте,
    Как мога да премахна активните профили на децата ми от старото училище? Благодаря ви!

    1. Привет! Училището, в което са учили децата ви, има грижата да смени статуса на учениците. Поздрави!

  9. Здравейте, аз съм ученик и при регистрацията се въведох като родител, без да искам. Какво трябва да направя за да се регистрирам като ученик?

  10. Здравейте, по пограшка въведох два пъти детето ми, може ли единя профил да се изтрие?

    1. Здравейте, бихте ли казала за кое училище става въпрос?

  11. Здравейте, дъщеря и си направи регистрация но сие забравила данните за пощата, и иска да бъде потвърден имейл, направихме нова поща но не можем да я регистрираме наново защото дава че има вече регистрация, можели да се премахне старата регистрация и да направим нова

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здравейте ,има проблем с регистрацията на детето ми ,искам да премахна и двата профила (моят също)стана объркване!Моля помогнете !

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  13. Аз съм ученичка,опитвам се да си махна профила понеже трябва да си направя нов,но вече не ползвам имейла с който съм регистрирана

    1. Моля, обадете са на телефоните за връзка с нас, за да ви съдействаме:
      0999 996 995
      0999 969 995
      0999 969 695

  14. Здравейте! Имам регистрация, но не я помня и искам да се регистрирам на ново обаче как да изтрия старата

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  15. Здравейте! Имам регистрация, но не я помня и искам да се регистрирам на ново обаче как да изтрия старата

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  16. Здравейте! Имам някакъв профил в школо, но искам да го изтрия и да се регистрирам на ново. Обаче когато си въведа данните ми изписва вече има ученик с такава регистрация или данните са Ви грешни ( моите данни бяха верни). Въпроса ми е как да изтрия старата регистрация, за да мога да си направя нова?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  17. Здравейте,ученичка съм ,но при регистрацията си въведох родител как мога да сменя ролята ?

    1. Здравейте, необходимо е да се обадите на телефоните за техническа поддръжка.
      Поздрави!

  18. Здравейте,
    регистрирана съм като ученичка на 15/03, но днес при опит да вляза в Школо се изписва грешка, че няма такъв потребител с такъв имейл. При опит за нова регистрация, изписва грешка че вече има такъв потребител. Как да процедирам, кой ще активира отново имейла, или деактивира профила, за да създам нов.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  19. Може ли да изтриете профилите с email plamenxiomi@gmail.com ,chorbara1981@gmail,plami.com@abv.bg
    Искам да направя един нов.само на детето.Защото не имам проблем с паролите.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  20. Регистрирала съм детето си като родител,а задължително трябва да сменя на ученик, пробвах по всякъкъв начин .Какво да правя

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  21. Ученичка съм и от няколко дни се опитвам да се свържа с някого в школо ,за да разбера как мога да сменя ролята си от родител на ученичка?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  22. Здравейте! От името на сина ми,друго дете е направило регистрация ,без нито синът ми,нито от мое име да иска разрешение.Сега всички съобщения ги получава другото дете,а ние нямаме достъп до тях,защото не знаем паролата на имейла,който е въведен.Как да премахнем тази фалшива регистрация?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  23. Аз искам да се регистрирам с телефонният ми номер но след като го въведа ми изписва че регистрацията с номера е забранена. Какво да правя?

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Необходимо е да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка.
      Поздрави!

  24. Здравейте,
    Днес, 13,04,2020, от 8,50 постоянно опитвам да вляза във виртуалната класна стая и още не успявам.
    Може ли съдействие?
    Вече мина първия час, а все още нямам достъп.
    Благодаря предварително

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка 0999 996 995/ 0999 969 995/0999 969 695
      Поздрави!

  25. Здравейте! Аз съм родител, който има регистрация в SHKOLO. Имам проблем да създам регистрация за второ дете, както и не ми позволява да заявя достъп до друго училище(двете деца са в различни училища). Изписва ми, че няма данни за такъв ученик или че ученикът вече е регистриран(не е регистриран, но от два дни правя опити за регистрация от различни телефони, имейл, както и с различно потребителско име, но щом въведа името на детето не се получава). Детето е в подготвителна група към съответното училище, учителката каза, че не може нищо да направи и не знае защо така се получава. Към кого да се обърна? Благодаря предварително!

  26. Здравейте, бих искала да премахна едната си регистрация като родител в училище 142 ОУ Веселин Ганчев, тъй като сина ми вече не е там? Как мога да го направя

    1. Здравейте, няма опция за отписване. Хубаво е и да имате достъп , за да може да правите справки, ако се наложи.
      Поздрави!

  27. Здравейте, започнах работа в училище, в което доскоро учеше сина ми и имам регистрация като родител. Появява ми се роля на учител, но при опит за достъп до дневник излиза грешка 403. При опит от мен за заявяване прво на достъп се появява съобщение, че посочения потребител вече не съществува или вече е регистриран. Как да постъпя?
    Поздрави!

    1. Здравейте, вече не би трябвало да имате проблем в училището, в което преподавате. Колкото до заявката, явно от новото училище все още не са качили база данни. Изчакайте няколко дни и опитайте пак.
      Поздрави!

  28. Здравейте, искам да ми остане само профилът на дъщеря ми, тъй като, синът ми вече не е ученик. Как да премахна неговият профил?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  29. Здравейте! Написала съм имейл адрес на който не знам паролата. Как мога да го сменя или да изтрия паролата?

  30. Здравейте, синът ми започна в ново училище. Когато опитах да го регистрирам излиза грешка. А в старото училище, излиза моя профил с името на друго дете. Опитах да направя регистрация на детето и пак излиза грешка. Към кого трябва да се обърна за помощ?

  31. Здравейте! Синът ми си е направил профил, но някъде греши и не можем да го активираме. Най-вероятно не е въвел правилен имейл, защото нямаме никаква обратна връзка от вас там. Моля ви за съдействие, защото трябва да активираме профила.

  32. Здравейте, Дъщеря ми се премести в друго училище, но от старото училище ми остана профила и регистрацията. Как се прекратява?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  33. Здравейте, работя в център за настаняване на деца и съм регистрирала две от децата в моя акаунт. Т.к. съм болничен желаем да ги преместим в акаунт на моя колежка, за да ги вижда, но не знаем дали е възможно. Има ли такава опция – да се преместят от един акаунт в друг?

  34. Здравейте, как бих могла да сменя ролята си? Без да искам станах учител, а трябва да бъда родител. И първо трябва да се регистрирам като родител и след това да активирам профила на детето си или и двамата трябва да имаме отделни регистрации?

    1. Здравейте,
      Съветвам ви да се обадите на 0999 996 995
      Поздрави!

  35. Имам следвашия проблем.Значи аз и моят родител ползваме един и същ профил в Школо, но непознат човек ме е регистрирал като негово дете.Може ли това да се премахне

    1. Здравейте,
      Да, може. Ипратете ми данни за училище, клас, паралелка и ученик на support@shkolo.com, както и имената на човека, който трябва да бъде премахнат.
      Поздрави!

  36. Здравейте. Може ли да премахнете грешен профил? Въведох данните на детето на мястото на родител.

    1. Здравейте,
      Изпратете ми имейла адреса и телефонния номер, които сте използвали при регистрацията, за да ги премахна от базата данни и да направите нова регистрация, нa support@shkolo.com
      Поздрави!

  37. Здравейте, аз съм ученик и при регистрацията се въведох като родител, без да искам. Какво трябва да направя за да се регистрирам като ученик?

    1. Здравейте, необходимо е да се регистрирате отново с друг телефонен номер или да се чуем на тел. 0999 996 995, за да изчистим телефонния Ви номер от системата и да се регистрирате с него.
      Поздрави!

  38. Приятелят ми се логна от моя телефон (защото го мързел да си вземе своя). Сега всеки път като натисна логване от Gmail влизам в неговия акаунт. Въпреки че натискам „иззход от профила“ не се маха. Помощ

  39. Здравейте изписала съм погрешен код при регистрация и ме ми е позволена регистрация.Моля да ми помогнете за повторна рагистрация .Знам че грашката е моя но за съжаление е факт.

    1. Здравейте, виждам, че сте успели да се регистрирате.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      в тази учебна година профилът Ви ще присъства и в предходното училище, тъй като сте част от данните в дневника за ученика.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.