1. Натиснете горе вдясно върху вашето име

2. Натиснете бутона "Смени парола"

3. Въведете старата и новата парола
ВНИМАНИЕ: Паролата трябва да е поне 6 символа, да съдържа цифра и главна буква.

4. Натиснете бутон "Запази"

5. Паролата ви е успешно подменена
Сега може да излезете от системата и да пробвате да влезете с новата парола.

Вижте още:
Не мога да вляза в електронния дневник
Здравейте! Опитайте да смените паролата. Ако отново не успявате, звъннете ни на 0999 996 995 и ще ви помогнем.
Смених паролата си за достъп, след което се изиска от мен да продължа с „добави роля“.
Направих го , като потвърдих училище и роля ( учител съм )
Получих отговор , че съществува вече такъв потребител , а аз нямам достъп до платформата …
т.е. не мога да ползвам Школо …
моля за съдействие
Здравейте, ще Ви изпратя на e-mail запитване за кое училище и кой ученик се опитвате да се регистрирате.
Поздрави!
Здравейте! Не мога да влизам в мобилно приложение…опитвах се да си сменя няколо пъти паролата, изтривах и отново качих приложението-става.
Здравейте!
Aко все още имате този проблем, може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.
Смяна на паролата
Здравейте, при влизане в платформата, натиснете бутона „Забравена парола“, за да получите инструкции на e-mail адреса, с който сте регистриран.
Поздрави!
Здравейте, искам да си сменя паролата, но не помня настоящата.Какво е необходимо да направя.
Здравейте!
Следвайте стъпките описани тук: https://www.shkolo.bg/blog/zabravena-parola-ne-moga-da-vlyaza/
Като това не може да се направи от мобилното приложение.
Здравейте, защо в мобилното приложение виждам само дневник, без статистика, без настройки, нищо общо със сайта? Как мога да го оправя? Благодаря
Здравейте!
Мобилното приложение е създадено с цел бърз достъп и известяване в реално време. Това е причината да не съдържа всички функционалности на уеб версията на Школо.
Също така, колегите от техническия отдел работят, за да го подобряват и добавят нови възможности, които да усленят и обогатят ползването му занапред.
Здравейте! Въпросът ми не е точно свързан с този раздел но е можеби най- близко!
Как да Изтрия профила си!
Дъщеря ми завършва и той вече неми е необходим а не намирам начин да го изтрия!
Здравейте, г-н Петков!
Можете да запазите профила си, за да можете при необходимост да правите справки и да имате достъп до въведените данни за дъщеря ви.
Ако все пак настоявате профила ви да бъде изтрит, моля свържете се с мен на 0999 996 995, за да потвърдите желанието си.
Поздрави!
Изтеглила съм приложението но всеки път ми изписва грешка проблем с данните
Здравейте, не Ви намирам с имейл ivozoiai@abv.bg
Моля кажете в кое училище сте регистрирана и как се казвате.
Поздрави!
Елена Йорданова
Здравейте,
забравих си паролата на имейл:georgi.t.kondev@student.51scool.bg, моля за съдействие да получа парола за достъп.
Здравейте,
Обърнете се към училищната администрация.
Поздрави!
Здравейте, имам промяна във фамилията, но системата не ми позволява да я сменя. Как да я променя?
Здравейте, можете да се обърнете към класен ръководител за актуализиране на личните Ви данни.
Поздрави!