Как да си сменя телефона?

1. Натиснете горе вдясно върху вашето име

Системата ще ви препрати към настройките на вашия потребителски профил.

 

2. Изберете секция "Основни данни"

3. Натиснете бутон "Редактирай"

 

4. Натиснете полето за въвеждане на телефон

Би трябвало да се появи прозорец за въвеждане на телфонен номер.

5. Въведете своя нов телефонен номер

ВНИМАНИЕ: Системата приема единствено номера на мобилни телефони.

ВНИМАНИЕ: Може да въведете както български, така и телефонен номер извън България.

6. Натиснете бутон "Запази"

При натискане на бутона "Запази" би трябвало до минута да получите SMS със 6-цифрен код.

7. Въведете 6-цифрения код

8. Натиснете бутон "Запази"

Телефонният ви номер е успешно променен!

Вижте още:

19 коментара за “Как да си сменя телефона?”

  1. Искам да променя телефонния си номер. Чета указанията, но не ми излиза името на моя ученик. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте! Обадете ни се на 0999 996 995 от 9 до 18 в делничните дни, за да ви съдействаме.

  2. Искам да си сменя тел. номер но не ми излиза иконката редактирай. Какво да направя?

  3. Здравейте,
    Аз съм с родителски акаунт в платформата ви. От училището изискват да въведа адрес, но няма активно поле, в което да направя това!

    1. Здравейте, Вие не можете да въведете адрес. Това се прави от класния ръловодител. Ако желаете можете да се свържете и с нас на някой от телефоните за техническа поддръжка и ние ще Ви асистираме.
      Поздрави!

  4. Здравейте, може ли да сме смени профил от родител на ученик и кой може да го направи – вие или администратора на училището?

    1. Здравейте! Най-добре ще е да се свържете с нас на телефоните посочени в сайта.

  5. Дъщеря ми си е създала профил,но дава няма пълен достъп и грешка 500. Не може да се направи друга регистрация с този тел.номер. Класният ръководител не може да ни помогне.С оставените телефони не се свързвам.Какво трябва да направя за да може да се влезе в този профил.Потребителското име е “ Morigan 11″.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  6. Здравейте,
    не мога да си сменя телефония номер! Пише, че регистриран потребител с него! Какво мога да направя?!

  7. Здравейте,

    прочетох инструкциите Ви за смяна на телефон, но БУТОН Редактирай не се появява. Какво може да се направи по този въпрос?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да имате активен профил в текущата година. Тогава ще имате бутон „редактирай“.
      Поздрави!

  8. Здравейте ,
    Обадиха ми се от училището с молба да се свържа с Вас, т.к. мобилният ми номер е сгрешен. При опит за корекция системата изписва , че вече има потребител с този номер. Променена е една цифра , 0888220171 трябва да се промени на 0888220172.
    Моля за съдействие от Ваша страна !
    Благодаря !

  9. Здравейте,
    Аз не мога да си сменя нито телефона, нито да си ъпдейтна снимка! Дори не мога да променя бутона да ми се скрият „статистики“ в основния панел. Всичко е неактивно, а дори в основни данни липсва бутон „Редактирай“! Има само бутон за смяна на паролата! Пробвах с различни браузери – едно и също е! Моля за съдействие!

    1. Здравейте,
      Профилът ви е заключен в предходна година. Необходимо е да имате профил в настоящата, за да може да правите корекции.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.