Как да си сменя телефона?

1. Натиснете горе вдясно върху вашето име

Системата ще ви препрати към настройките на вашия потребителски профил.

 

2. Изберете секция "Основни данни"

3. Натиснете бутон "Редактирай"

 

4. Натиснете полето за въвеждане на телефон

Би трябвало да се появи прозорец за въвеждане на телфонен номер.

5. Въведете своя нов телефонен номер

ВНИМАНИЕ: Системата приема единствено номера на мобилни телефони.

ВНИМАНИЕ: Може да въведете както български, така и телефонен номер извън България.

6. Натиснете бутон "Запази"

При натискане на бутона "Запази" би трябвало до минута да получите SMS със 6-цифрен код.

7. Въведете 6-цифрения код

8. Натиснете бутон "Запази"

Телефонният ви номер е успешно променен!

Вижте още:

46 коментара за “Как да си сменя телефона?”

  1. Искам да променя телефонния си номер. Чета указанията, но не ми излиза името на моя ученик. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте! Обадете ни се на 0999 996 995 от 9 до 18 в делничните дни, за да ви съдействаме.

  2. Искам да си сменя тел. номер но не ми излиза иконката редактирай. Какво да направя?

  3. Здравейте,
    Аз съм с родителски акаунт в платформата ви. От училището изискват да въведа адрес, но няма активно поле, в което да направя това!

    1. Здравейте, Вие не можете да въведете адрес. Това се прави от класния ръловодител. Ако желаете можете да се свържете и с нас на някой от телефоните за техническа поддръжка и ние ще Ви асистираме.
      Поздрави!

  4. Здравейте, може ли да сме смени профил от родител на ученик и кой може да го направи – вие или администратора на училището?

    1. Здравейте! Най-добре ще е да се свържете с нас на телефоните посочени в сайта.

  5. Дъщеря ми си е създала профил,но дава няма пълен достъп и грешка 500. Не може да се направи друга регистрация с този тел.номер. Класният ръководител не може да ни помогне.С оставените телефони не се свързвам.Какво трябва да направя за да може да се влезе в този профил.Потребителското име е “ Morigan 11″.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  6. Здравейте,
    не мога да си сменя телефония номер! Пише, че регистриран потребител с него! Какво мога да направя?!

  7. Здравейте,

    прочетох инструкциите Ви за смяна на телефон, но БУТОН Редактирай не се появява. Какво може да се направи по този въпрос?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да имате активен профил в текущата година. Тогава ще имате бутон „редактирай“.
      Поздрави!

  8. Здравейте ,
    Обадиха ми се от училището с молба да се свържа с Вас, т.к. мобилният ми номер е сгрешен. При опит за корекция системата изписва , че вече има потребител с този номер. Променена е една цифра , 0888220171 трябва да се промени на 0888220172.
    Моля за съдействие от Ваша страна !
    Благодаря !

      1. Здравейте.Искам да променя място на раждане(сбъркано е)но полето е заключено.
        Искам да променя тел.номер но ми казва че с новия вече има регистрация.
        Искам да променя мейла но ми казва че с новия вече има регистрация.

        1. Здравейте, моля да се обадите на тел: 0999 996 995, за да проверим.
          Поздрави!

  9. Здравейте,
    Аз не мога да си сменя нито телефона, нито да си ъпдейтна снимка! Дори не мога да променя бутона да ми се скрият „статистики“ в основния панел. Всичко е неактивно, а дори в основни данни липсва бутон „Редактирай“! Има само бутон за смяна на паролата! Пробвах с различни браузери – едно и също е! Моля за съдействие!

    1. Здравейте,
      Профилът ви е заключен в предходна година. Необходимо е да имате профил в настоящата, за да може да правите корекции.
      Поздрави!

  10. Здравейте!Как може да стане така,че аз и дъщеря ми да ползваме един телефонен номер,защото на нейния номер не може да се получават съобщения ?

    1. Здравейте,
      Помолете класен ръководител да активира профила на дъщеря ви само с потребителско име и парола.
      Поздрави!

    1. И не разрешава като вече тя е с този тел.номер регистрирана и аз да съм

      1. Здравейте,
        Моля, обадете се на телефона за техническа поддръжка 0999 996 995
        Поздрави!

        1. Здравейте!
          Искам да добавя данни за личен лекар.Как става?Благодаря.

  11. Здравейте! Опитваме се да влезем през раптопа на мама във виртуалната класна стая, но не ни се включват камерата и и микрофона. Как да им разрешим настройките

  12. Здравейте, от училището изискват от родителите да актуализират профилите си като въведат адрес. Моля за съдействие откъде би могло да стане това.
    Благодаря.

    1. Здравейте, адресите се попълват от класен ръководител. От родителски профил няма такава възможност.
      Поздрави!

  13. Здравейте, от училището искат да въведа тел. номер на личен лекар, къде от менюто може да стане това?

    1. Здравейте, от профила на родител няма възможност да се въвежда личен лекар. Тази информация се попълва от класния ръководител.
      Поздрави!

  14. Здравейте, възможно ли е телефонният ми номер в платформата да бъде изтрит, защото видях, че е налична само промяна на номера?

    1. Здравейте, телефонният номер е задължително поле и не може да бъде изтрит, освен от администратора на дневника или класния ръководител.
      Може да потърсите съдействие от тяхна страна.
      Поздрави!

  15. Здравейте, изобщо не ми излиза бутона редактирай,а видях че има неща които трябва да актуализирам.

    1. Здравейте, необходимо е да достъпите профила си през браузър и да натиснете върху фотоапарата с фамилното Ви име в горния, десен ъгъл на екрана. Там са Вашите основни данни и бутонът „Редактирай“. В случай, че влизате от телефон и не го виждате, завъртете телефона хоризонтално.
      Поздрави!

  16. Здравейте,не ми разрешава да си сменя телефонния номер с друг и имейл адреса.

  17. Когато се опитам да си въведа номера в полето ми излиза този текст. „Телефонният номер се използва от друг потребител или регистрациите с него са забранени.“ Не знам как да се оправя

    1. Здравейте, това съобщение означава, че телефонният Ви номер се използва в друга регистрация. Можете да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да направим проверка и да освободим телефонния номер.
      Поздрави!

  18. Привет Уважаеми колеги!
    Пиша Ви по повод на това че не можем с дъщеря ми да запишем телефонния и номер в акаунта и в Школо.
    Извежда съобщение че GSM номера е вече въвеждан. Явно дъщеря ми има профил в Школо и в Старото Училище СОУ Летец Хр.Топракчиев Божурище, за който акаунт нямаме спомени за парола и юзър. Моля кажете как да попълним GSM номера в новото и училище. 0886 83 57 66 това е личният ми номер. Дъщеря ми се казва Ася Златкова. Моля за помощ защото класната и изисква в системата да има нейн телефонен номер.

    1. Здравейте, чухме се и направихме необходимото.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      както е описано в ръководството по-горе, от профила си навигирайте до Основни данни->Редактирай, премахнете телефонния си номер и запазете.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.