Какво да правя в случай на откраднат профил

Ако имате съмнения, че някой е получил неоторизиран достъп до профила на потребител , следвайте следните стъпки.

1. Проверете дали е влизано от необичаен за профила IP адрес

Открийте потребителя от "Администрация" ––> "Потребители" и отворете профила му, като натиснете върху името.


Отворете секция "Влизания".

Тук ще видите списък с IP адресите от които е влизано.

2.Променете паролата на потребителя

Натинете бутона "Смени парола".


Въведете новата парола в двете полета и изберете "Запази".

Важно: освен паролата на профила, добре е да се смени и тази на имейлът, който е посочен в профила на потребителя. Нерегламентираният достъп може да се осъществи и през опцията "забравена парола", ако някой се е сдобил с тази за имейла му.

3.Изтрийте цялата информация, въведена от неизвестното лице

Нека потребителя свери дали в Школо има информация, която не е въвеждал.
Ако има такава, заличете я.

2 коментара за “Какво да правя в случай на откраднат профил”

  1. Забелязах в последните влизания, че профилът на сина ми е посещаван от непознато устройство. Ще сменим парола за достъп. Моля да реагирате!

    1. Здравейте,
      Съветвам ви да смените и паролата на имейла. Сама може да видите, както от какво устрийство, така и от какъв IP адрес е влизано.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.