Какво да правя в случай на откраднат профил

1. Проверете дали е влизано от необичаен за профила IP адрес или устройство

Натиснете върху фамилията си, в горния десен ъгъл.

От там изберете "Последни влизания".
Ще видите списък с всички IP адреси и устройства от които е влизано

2. Променете паролата си

Изберете секция "Основни данни" и ще видите бутон "Смени парола" в горния десен ъгъл.

След като го натиснете, въведете старата и новата парола и натиснете "Запази".

Важно: освен паролата на профила, добре е да се смени и тази на имейлът, който е посочен в профила на потребителя. Нерегламентираният достъп може да се осъществи и през опцията "забравена парола", ако някой се е сдобил с тази за имейла му.

3. Погрижете се да изтриете цялата информация, въведена от неизвестното лице

Сверете дали има информация, която не сте въвеждали.
Ако има такава, заличете я.

6 коментара за “Какво да правя в случай на откраднат профил”

  1. Здравейте
    Искам да изтрия един профил за да мога да се регистрирам наново
    Потр.име Ivelin.rachev

  2. Здравейте,детето ми е в друго училище но не ми се появява само старото как да променя

  3. Здравейте, аз съм ученичка, но по грешка съм се регистрирала като родител. Как мога да променя профила си като на ученик?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да се регистрирате отново с роля ученик, с различен телефон и имейл от тези, използвани в профила на родител. Може и да помолите класен ръководител да активира профила ви само с потребителско има и парола, които да ви предостави.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.