1. Проверете дали е влизано от необичаен за профила IP адрес или устройство
Натиснете върху фамилията си, в горния десен ъгъл.

От там изберете "Последни влизания".
Ще видите списък с всички IP адреси и устройства от които е влизано

2. Променете паролата си
Изберете секция "Основни данни" и ще видите бутон "Смени парола" в горния десен ъгъл.

След като го натиснете, въведете старата и новата парола и натиснете "Запази".

Важно: освен паролата на профила, добре е да се смени и тази на имейлът, който е посочен в профила на потребителя. Нерегламентираният достъп може да се осъществи и през опцията "забравена парола", ако някой се е сдобил с тази за имейла му.
3. Погрижете се да изтриете цялата информация, въведена от неизвестното лице
Сверете дали има информация, която не сте въвеждали.
Ако има такава, заличете я.
Здравейте
Искам да изтрия един профил за да мога да се регистрирам наново
Потр.име Ivelin.rachev
Здравейте,
Моля, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
Поздрави!
Здравейте,детето ми е в друго училище но не ми се появява само старото как да променя
Здравейте,
Разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Поздрави!
Здравейте, аз съм ученичка, но по грешка съм се регистрирала като родител. Как мога да променя профила си като на ученик?
Здравейте,
Необходимо е да се регистрирате отново с роля ученик, с различен телефон и имейл от тези, използвани в профила на родител. Може и да помолите класен ръководител да активира профила ви само с потребителско има и парола, които да ви предостави.
Поздрави!
Зравейте ще мога ли да подновя регистрацията си, защото загубих старата си и училището не ми помага
Здравейте,
Моля, изпратете ми данни за училище, клас, паралелка и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Здравейте,
От 2 или 3 седмици не мога да вляза в вашата платформа.
Само да кажа чесъм записан като системен администратор!
Само отново да кажа че имам само потребителско име нямам имейл и за това не мога да ползвам опцията за въстановяване на парола!!!
Моля за съдействие!
Здравейте,
Виждам че сте регистриран като ученик.
Поздрави!
Имам и профил в shkolo.demo за там говоря!
Моля за съдействие за там!
И като си въведа данните в shkolo.demo ми изписва това.Цетирам:
Грешка!
Потребителското име и парола не съвпадат.
При забравена парола натиснете ТУК .
Моля за съдействие!
Здравейте,
Няма нужда да влизате в демото.
Поздрави!
Здравейте,
Имате ученически профил в училището, в което учите. Можете да влизате в него.
Поздрави!
Здравейте,
Моля, използвайте опцията за забравена парола или се обадете на 0999 996 995.
Поздрави!
Здравейте,Казвам се Димитър Манолев!Моля да попитам как може да започнем да работим с Shkolo.bg в нашето училище!
То се казва-НУ Никола Тесла гр.Дебровщица
Учениците ни са до 60
Колко ще струва моля да ми отговорите и да ни създадете нашето училище!
Здравейте,
Колеги ще се свържат с вас.
Поздрави!
Здравейте, аз съм родител и съм регистрирала дъщеря ми като родител. Как мога да променя като ученик.
Здравейте, не откривам подобен проблем. Вие имате регистрация като родител и дъщеря Ви има регистрация като ученик. Всичко изглежда наред.
Поздрави!
Здравейте искам да попитам какво да правиме след като приложението ни излезе ,а email където ни е като потребителско име е невалиден?
Здравейте,
Освен с имейл, може да влезете и с потребителското си име. Ако имате проблем с достъпа до вашия профил или не помните данните си за вход, моля свържете се с нас, на 0999 996 995, за съдействие.
Поздрави!