Персонализиране на дневника за дейности за подкрепа за личностно развитие

Внимание: това ръководство важи само за ресурсни учители, психолози, педагогически съветници и логопеди!

1. Отидете в "Дневник" и изберете "Подкрепа"

2. Кликнете на "Ученици"

3. Изберете "Администрирай"

4. Тук трябва да изберете учениците, с които ще работите

За ваше улеснение сме задали филтри по клас и по паралелка

  1. Ако изберете филтър "Клас", ще видите всички ученици от дадения випуск

2. Ако изберете филтър "Паралелка", ще виждате само учениците от съответната паралелка

3. За да добавите дете, е необходимо да изберете " Да"

4. След като добавите всички деца запазете промените

5. Въведете ученическа подкрепа, кликайки върху таб "Подкрепа" и "Добави"

6. Попълнете основните данни

Можете да изберете повече от един ученик или основание

7. Изберете екип

Тук излизате вие, но при необходимост може да въведете и ваш колега

8. Кликнете на "Дейности" и попълнете полетата

9. Запазете промените

10. Готово

11. Можете да редактирате вече въведената подкрепа, кликайки на бутона за редакция

13. Можете и само да добавите дейност, кликайки на бутона "Плюс"

9 коментара за “Персонализиране на дневника за дейности за подкрепа за личностно развитие”

  1. Привет,
    благодаря за прекрасния дневник!!!!! 🙂
    Бих искал да попитам:
    1. Къде да вписваме извършени дейности, които НЕ са пряко свързани с даден ученик (или родителя му)? Например, съвещания с колеги, пед.съвети; консултиране на колеги; срещи с хора от извън-училищни институции; кореспонденция с колеги; работа с нормативни документи (наредби и програми на МОН); квалификация и обучения (несвързани с ученици).

    2. Има ли максимален брой ученици, които могат да бъдат добавени, и с които ще работя?
    Поздрави,
    Т.Димитров 🙂

    1. Здравейте,
      1.За момента няма опция „Без ученик“ , но е предадено като предложение за разработка къме екипа.
      2. Максималният брой ученици е 500
      Поздрави и хубав ден!

  2. Благодаря за отзивчивостта!!

    Ще ми се да предложа 3 опции (варианта):

    1. Падащо меню с изброени конкретни дейности, които НЕ са пряко свързани с даден ученик (или родителя му)? Например, горепосочените: съвещания и екипни срещи с колеги; педагогически съвети; консултиране на колеги; срещи с представители на извън-училищни институции (Община, МВР, НПО, ОЗД); служебна кореспонденция с колеги от системата на образованието; работа с нормативни документи (наредби и програми на МОН); подготовка на материали и текстове за сайта на училището или предназначени за колеги; участие в комисии (и екипи), организиращи мероприятия или изпълняващи планове и програми; квалификация и обучения (несвързани с ученици) и мн. др.
    Например, можеш да избереш повече от една дейности, извършени в един ден.

    ИЛИ

    2. Празен прозорец, в който да опишеш дейности, които НЕ са пряко свързани с даден ученик (или родителя му). Тоест без падащо меню, а да можем да опишем дейностите със свободен текст.

    ИЛИ

    1 и 2 едновременно.

    Във Варненска търговска гимназия работим от 4-5 години със Школо и сме върли фенове!!
    Поздрави на Емилиян Кадийски, който е един от пионерите и от главните виновници да го има този дневник!!

    Приятен уикенд!
    🙂

    1. Здравейте,

      Благодаря за предложението! Ще имаме предвид предложението ви при следващи разработки.

      Успешна учебна година!

      Поздрави,

      Надежда Митова

  3. Привет,
    Имам въпрос.
    Преди няколко дни в менюто Дневник се появяваше ПОДКРЕПА. А днес не се появява.
    Въпросът ми е: Вие ли ще създадете Дневника (Подкрепа за лич.разв.) за цяла България или всеки администратор във всяко у-ще ще трябва да го създаде?
    Успешна НГ!!
    🙂

  4. Логопедът взема учениците (обща и допълнителна подкрепа) извън техните часове в училище. Ако са първа смяна това е след часовете, ако е втора смяна преди часовете. Ще може ли логопедът да задава конкретни часове, за да изпълни това?

    1. Здравейте, да може. Задвиси какъв дневен режим му зададете.

  5. Здравейте, имам следните въпроси:
    Като педагогически съветник, аз работя със всички ученици от училището т.е повече 715-725 годишно. Не са ми създали все още ДПЛР. Виждам обаче тук, че капацитетът на дневника е 500. Та въпрос: Може ли да се създава ДПЛР, без да се въвеждат имена на учениците, защото, според капацитета на дневника- 500, излиза, че трябва да имам 2? Или мога да правя, както в хартиения вариант, където аз въвеждам само учениците, които са насочени при мен със заповед, когато тя е издадена, но не и имена на ученци, които са дошли по собствено желание или няма заповед за тях.
    Освен с ученици, аз работя с родители, учители….това как се отразява?
    Подкрепата, нанесена в този дневник, кореспондира ли с подкрепата в дневник на класа? И кой има достъп до попълнената от мен информация? Конфиденциалността е съществена част от нашата работа!

    1. Здравейте, ако работите със всички ученици, е необходимо да ви се създаде втори дневник. Може да отбелязвате работа и с ученици, и с родители, и с ваши колеги. Достъп имате само вие, директорът и системният администратор в училището. Този дневник няма нищо общо с подкрепата, която се попълва в основните класове.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.