Внимание: ако имате профил в повече от едно училище, не можете да променяте потребителското си име!
1. Натиснете горе вдясно върху вашето име

2. Натиснете бутон "Редактирай"

3. Кликнете върху полето "Потребителско име"

4. Въведете новото име и запазете промените

Как да въведа актуален адрес?
Здравейте,
Това се прави само от класен ръководител или администратор.
Поздрави!
В основнни данни името ми е правилно изписано, но в началната страница има грешка.
Здравейте,
Вече всичко е наред.
Поздрави!
Фамилното ми име е Цветанова а не Стоянова , но не мога да го променя!
Здравейте, когато от училището преминат в новата учебна година, ще можете да си редактирате имената.
Поздрави!
Как да въведа детето си като потребител?
Здравейте, разгледайте това ръководство за активиране наученически профил под 14 г.
https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-aktiviram-profila-na-uchenik-pod-14-godishna-vuzrast/
Поздрави!
Здравейте, грешно съм изписала името на ученика, как мога да го поправя?
Здравейте, можете да се обърнете към класния ръководител или да се обадите на екипа за техническа поддръжа в Школо- 0999 996 995.
Поздрави!
как мога да добавя адрес ?
Здравейте, адре се добавя от класен ръководител.
Поздрави!
Здравейте, как мога да редактирам презимето и фамилията си?
Здравейте, тези данни се редактират с помощта на администратор или класен ръководител. Може да се обадите и на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
Поздрави!
Може ли да ми кажете потребителско име за школо името ми е Албена Димитрова
Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да Ви предоставим данните Ви за вход.
Поздрави!
Здравейте, не мога да въведа потр.име и парола за достъп на детето ми. Не ми позволява и да въведа нови, защото вече съществува, но само като име.
Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте,
Как бих могла да променя потребителското си име? Фамилията ми е Калчева.
Здравейте, в линка са описани стъпките за редакция на потребителсо име: https://www.shkolo.bg/blog/smyana-potrebitelsko-ime/
Пояснение: влезте в профила си през уеб, тъй като през мобилното няма такава възможност.
Поздрави!
Здравейте, отново,
За съжаление тази финкция не ми е достъпна. Когато вляза на компютър, чрез браузър Chrome и натисна бутон „Редактирай“ имената ми остават маркирани в сиво и не позволява редакция. Мога да променям телефон, имейл и всички редове отдолу, но не и имената. По тази причина, помислих, че администратор би следвало да променя тези данни.
Здравейте, подаденото от вас запитване беше за потребителско име. Личните Ви имена могат да бъдат редактирани от администратор или класен ръководител.
Можете да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте,
промених потребителското име и паролата си. Работих по профила си, влизах и излизах няколко пъти, всичко беше безпроблемно. След няколко часа, когато отово исках да вляза ми се отакзва достъп. Пише, че потребителското име и парола не съвпадат, въпреки че са точни. Как може да се разреши проблема, за да вляза в профила си?
Благодаря предварително за стдействието
Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да бъде направена проверка и да Ви съдействаме за достъп.
Поздрави!
Здравейте,
Моля да ми бъде променена фамилията от Петрова на Костадинова. Регистрацията ми е създавана от учебен център преди около 4 г, който сина ми отдавна не посещава. Сега трябва да направя регистрация за училище. Потребителското ми име също искам да сменя на kiren
Здравейте, в платформата Ви виждам като Костадинова.
Поздрави!
Здравейте, бихте ли ми сменили фамилията от Делева на Мирчева.
Благодаря ви предварително!
Здравейте, фамилното Ви име е коригирано.
Поздрави!
Здравейте, може ли да ми промените името от Дарин на Дарина
Здравейте, готово е.
Поздрави!
Моля за промяна на фамилното име от Неделчева на Симидчийска. Благодаря!
Здравейте, редакцията е направена.
Поздрави!