Училищните ръководства редовно ползват ШКОЛО, за да пратят съобщение до всички родители в училището. Едно такова съобщение обаче често може да бъде последвано от безсмислена СПАМ дискусия. Особено в по-големите училища (с над 1000 ученици) неминуемо има родители, които не познават добре етикета на онлайн комуникацията и примерно благодарят за полученото съобщение (пред 1200 други родители). Представете си, ако всеки от тези 1200 родители започне да благодари, то какво ще се случи. Един малък информационен потоп ... 🙂
Това е особено дразнещо за родителите с инсталирано мобилно приложениe, защото телефонът им алармира при всяко ново съобщение.
Във връзка с това разработихме бутон "Спри известия", чрез който всеки потребител може да спре да получава известия за нови съобщения от конкретната дискусия. Няма да бъде известяван нито в мобилното приложение, нито в дневния бюлетин.

Вижте тук как можете да включите опцията "Забрани отговорите", в създадена от вас дискусия - https://www.shkolo.bg/blog/zabrani-otgovorite-diskusia/
Вече многократно натискам въпросния бутон и то за всяка тема поотделно. Изписва се, че съобщенията са успешно деактивирани, но въпреки това продължавам да получавам отзивите на още и още родители! Накратко – бутонът не върши работа. Просто премахнете възможността за отговори и дискусия!
Здравейте, г-жо Младенова!
Имаше технически проблем при някои родители и затова получавахте известия. Вече бутонът „Спри известия“ би трябвало да работи коректно за всички родители.
Междувременно работим по възможността за забрана на отговори.
Здравейте!Не по темата,но не знам къде да попитам.От училище искат точния адрес на който живеем,но не намирам къде да го напиша.
Здравейте,
Само класен ръководител или администратор в училището може да вписва адрес.
Поздрави!
Тази година не получавам известия от школо,а само email.Как да си ги включа?Бутона за известия ми е активиран.Имам и мобилно приложение.
Здравейте,
Преинсталирайте приложението.
Здравейте!Не получавам никакви известия и,влизайки в профила си,не виждам нито оценките,нито отсъствията на детето ми.Какво да направя и къде е проблема?
Здравейте!
За вашето дете просто липсват въведени оценки и отсъствия. Обърнете се към класния ръководител.
Поздрави!
Здравейте! Изпратих съобщение до учител, но след като натиснах „изпрати“ по нищо не разбрах дали е изпратено. Какво трябва да се случи при успешно изпращане на съобщение?
Здравейте!
След като сте натиснали бутона Изпрати съобщението е изпратено и не са нужни други действия.
Изпратеното съобщение можете да намерите в модул Съобщение в секция Кутия.
Поздрави!
Здравейте,
може ли да ми кажете защо след като съм изключила опцията за получаване на известия за нови съобщения – спам, получавам отново известия? Има ли възможност за изтриване на чата? Ако няма, възможно ли е да бъде създадена такава опция, за да може родителят, който прочете полученото известие и прецени, че не е заинтересован, да изтрива чата, за да не бъде заливан от хиляди излишни съобщения?
Здравейте!
Ще предам въпроса ви до колегите от техническия отдел. При необходимост ще се свържа с вас за повече информация.
Поздрави и лек ден!
Здравейте.
От началото на тази година имам проблем с получаването на известия от мобилното приложение. Получава се оценка, но нямам известие…. Миналите години излизаше знакът на Школо и се издаваше звук. Сега нищо не се случва. Има ли някаква настройка, която да включва известията?
Здрвейте,
Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
Поздрави!
Здравейте, не получавам никакви известия. Мога да проверя дали има нови оценки, след като вляза в мобилното приложение. Има ли настройка за активиране. Всички приложения са ми актуализирани. Благодаря.
Здрвейте,
Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
Поздрави!
И при мен е така ….всичко е включено,версията която имам е 1.12.3 ….моля да ми помогнете да получавам известия ,защото иначе няма смисъл да го имам това приложение ако то не ме известява!
Здраейте, влезте в мобилното приложение, отидете на Още/Помощ/Нотификации и натиснете бутона „Рестартирай“.
Поздрави!
Здравейте,
Не получавам никакви известия на мобилното приложение. Мога да проверя за нови оценки и бележки едва след като вляза в приложението.
Всички приложения са актуализирани. Къде може да е проблема? Благодаря
Здрвейте,
Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
Поздрави!
Здравейте,
В приложението ви за Андроид няма възможност за избиране на звука за известяване, което би свършило работа за разграничаване от другите известитя на системата. Всъщност, използването на неизбираем, но различен (собствен) звук пак би било много по-добре от сега.
Здравейте, благодарим ви за обратната връзка. Ще отправя предложение към екипа.
Поздрави!
Здравейте, профилът на дъщеря ми е направен през моя google account. В моя g-mail получавам мейл за всяко известие, или активност. Не искам да спирам известията, но не искам да получавам мейли за тях, а само да ги вижда детето през платформата. Има ли възможност да спра да получавам мейли за всяко известие?
Здравейте,
Можете да спрете дневния бюлетин, следвайки стъпките тук: https://www.shkolo.bg/blog/stop-daily-newsletter/
Поздрави!
Не получавам известия от приложението за каквото и да било-оценки, отзиви и т. н.
Здравейте,
Изтрийте го и го инсталирайте отново. Провере и в настройките на телефона дали известията са позволени.
Здравейте! Тъй като инсталирах приложението и чрез него получавам известия, бих искала да попитам как мога да спра получаването на съобщения по електронната поща?
Здравейте, разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/stop-daily-newsletter/
Поздрави!
Бихте ли ми разяснили как точно мога да изпратя Съобщение лично до Учител, така че никой друг да не може да види съдържанието на писмото и същевременно да не излиза в Общия училищен поток от Съобщения?
Благодаря!
Здравейте,
Разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-pisha-na-uchitel/
Поздрави!
Здравейте,
Нито аз, нито съпругата ми получаваме известия на приложението за Андроид.
Търся въпросното копче „Спри известията“ през Хром, ноп не го намирам, а и никога не съм го включвал.
На по-стар телефон с Андорид 6 получавах известия, но на по-нови Андроиди не идват.
Здравейте,
Моля, деинсталирайте и инсталирайте приложението отново. Проверете и в настройките на телефона дали са позволени известията. Може и да изпратите подробни данни за училище, клас , паралелка и ученик, както и марка и модел на устройствата, за да проверим конкретната ситуация, на support@shkolo.com
Поздрави!
Здравейте,
На 08.III.2021 изпратих поисканите от вас сведения на посочения от вас адрес. Досега нямам дори потвърждение, че писмото е получено.
Здравейте,
Отговорили сме на имейла Ви още на 09.03. Препращам го отново.
Поздрави!