Как да спра известията за нови съобщения – Shkolo.bg
 

Как да спра известията за нови съобщения

Училищните ръководства редовно ползват ШКОЛО, за да пратят съобщение до всички родители в училището. Едно такова съобщение обаче често може да бъде последвано от безсмислена СПАМ дискусия. Особено в по-големите училища (с над 1000 ученици) неминуемо има родители, които не познават добре етикета на онлайн комуникацията и примерно благодарят за полученото съобщение (пред 1200 други родители). Представете си, ако всеки от тези 1200 родители започне да благодари, то какво ще се случи. Един малък информационен потоп ... 🙂

Това е особено дразнещо за родителите с инсталирано мобилно приложениe, защото телефонът им алармира при всяко ново съобщение.

Във връзка с това разработихме бутон "Спри известия", чрез който всеки потребител може да спре да получава известия за нови съобщения от конкретната дискусия. Няма да бъде известяван нито в мобилното приложение, нито в дневния бюлетин.

Вижте тук как можете да включите опцията "Забрани отговорите", в създадена от вас дискусия - https://www.shkolo.bg/blog/zabrani-otgovorite-diskusia/

14 коментара за “Как да спра известията за нови съобщения”

  1. Вече многократно натискам въпросния бутон и то за всяка тема поотделно. Изписва се, че съобщенията са успешно деактивирани, но въпреки това продължавам да получавам отзивите на още и още родители! Накратко – бутонът не върши работа. Просто премахнете възможността за отговори и дискусия!

    1. Здравейте, г-жо Младенова!
      Имаше технически проблем при някои родители и затова получавахте известия. Вече бутонът „Спри известия“ би трябвало да работи коректно за всички родители.
      Междувременно работим по възможността за забрана на отговори.

  2. Здравейте!Не получавам никакви известия и,влизайки в профила си,не виждам нито оценките,нито отсъствията на детето ми.Какво да направя и къде е проблема?

    1. Здравейте!
      За вашето дете просто липсват въведени оценки и отсъствия. Обърнете се към класния ръководител.
      Поздрави!

  3. Здравейте! Изпратих съобщение до учител, но след като натиснах „изпрати“ по нищо не разбрах дали е изпратено. Какво трябва да се случи при успешно изпращане на съобщение?

    1. Здравейте!
      След като сте натиснали бутона Изпрати съобщението е изпратено и не са нужни други действия.
      Изпратеното съобщение можете да намерите в модул Съобщение в секция Кутия.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    може ли да ми кажете защо след като съм изключила опцията за получаване на известия за нови съобщения – спам, получавам отново известия? Има ли възможност за изтриване на чата? Ако няма, възможно ли е да бъде създадена такава опция, за да може родителят, който прочете полученото известие и прецени, че не е заинтересован, да изтрива чата, за да не бъде заливан от хиляди излишни съобщения?

    1. Здравейте!
      Ще предам въпроса ви до колегите от техническия отдел. При необходимост ще се свържа с вас за повече информация.
      Поздрави и лек ден!

  5. Здравейте.
    От началото на тази година имам проблем с получаването на известия от мобилното приложение. Получава се оценка, но нямам известие…. Миналите години излизаше знакът на Школо и се издаваше звук. Сега нищо не се случва. Има ли някаква настройка, която да включва известията?

    1. Здрвейте,
      Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
      Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
      Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
      техническа поддръжка, за да Ви асистираме.

      Поздрави!

  6. Здравейте, не получавам никакви известия. Мога да проверя дали има нови оценки, след като вляза в мобилното приложение. Има ли настройка за активиране. Всички приложения са ми актуализирани. Благодаря.

    1. Здрвейте,
      Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
      Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
      Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
      техническа поддръжка, за да Ви асистираме.

      Поздрави!

  7. Здравейте,
    Не получавам никакви известия на мобилното приложение. Мога да проверя за нови оценки и бележки едва след като вляза в приложението.
    Всички приложения са актуализирани. Къде може да е проблема? Благодаря

    1. Здрвейте,
      Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
      Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
      Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
      техническа поддръжка, за да Ви асистираме.

      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.