Как да спра известията за нови съобщения – Shkolo.bg
 

Как да спра известията за нови съобщения

Училищните ръководства редовно ползват ШКОЛО, за да пратят съобщение до всички родители в училището. Едно такова съобщение обаче често може да бъде последвано от безсмислена СПАМ дискусия. Особено в по-големите училища (с над 1000 ученици) неминуемо има родители, които не познават добре етикета на онлайн комуникацията и примерно благодарят за полученото съобщение (пред 1200 други родители). Представете си, ако всеки от тези 1200 родители започне да благодари, то какво ще се случи. Един малък информационен потоп ... 🙂

Това е особено дразнещо за родителите с инсталирано мобилно приложениe, защото телефонът им алармира при всяко ново съобщение.

Във връзка с това разработихме бутон "Спри известия", чрез който всеки потребител може да спре да получава известия за нови съобщения от конкретната дискусия. Няма да бъде известяван нито в мобилното приложение, нито в дневния бюлетин.

 

 

В бъдеще ще добавим и бутон "Забрани отговорите", с който ръководството ще може да забрани на участниците в дискусията да отговарят на първоначалното съобщение.

 

8 коментара за “Как да спра известията за нови съобщения”

  1. Вече многократно натискам въпросния бутон и то за всяка тема поотделно. Изписва се, че съобщенията са успешно деактивирани, но въпреки това продължавам да получавам отзивите на още и още родители! Накратко – бутонът не върши работа. Просто премахнете възможността за отговори и дискусия!

    1. Здравейте, г-жо Младенова!
      Имаше технически проблем при някои родители и затова получавахте известия. Вече бутонът „Спри известия“ би трябвало да работи коректно за всички родители.
      Междувременно работим по възможността за забрана на отговори.

  2. Здравейте!Не получавам никакви известия и,влизайки в профила си,не виждам нито оценките,нито отсъствията на детето ми.Какво да направя и къде е проблема?

    1. Здравейте!
      За вашето дете просто липсват въведени оценки и отсъствия. Обърнете се към класния ръководител.
      Поздрави!

  3. Здравейте! Изпратих съобщение до учител, но след като натиснах „изпрати“ по нищо не разбрах дали е изпратено. Какво трябва да се случи при успешно изпращане на съобщение?

    1. Здравейте!
      След като сте натиснали бутона Изпрати съобщението е изпратено и не са нужни други действия.
      Изпратеното съобщение можете да намерите в модул Съобщение в секция Кутия.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    може ли да ми кажете защо след като съм изключила опцията за получаване на известия за нови съобщения – спам, получавам отново известия? Има ли възможност за изтриване на чата? Ако няма, възможно ли е да бъде създадена такава опция, за да може родителят, който прочете полученото известие и прецени, че не е заинтересован, да изтрива чата, за да не бъде заливан от хиляди излишни съобщения?

    1. Здравейте!
      Ще предам въпроса ви до колегите от техническия отдел. При необходимост ще се свържа с вас за повече информация.
      Поздрави и лек ден!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.