Освен с обичайните ангажименти, стартирането на учебната година вече е свързано и с дигиталното пространство, достъп до електронния дневник и други ресурси в мрежата. С настоящата статия целим да отговорим на най-често изникващите въпроси свързани с Школо и да Ви дадем насоки, които да внесат яснота и спокойствие преди, по време и след началото на учебната година.
Кога едно училище е готово за новата учебна година?
От 1-ви септември започна процесът по преминаване в нова учебна година. Той включва синхронизацията на две електронни системи, както и подготовка в самото училище. Обикновено повечето учебни заведения са готови в рамките на следващите две седмици. Съветваме Ви, преди да предприемете, която и да е от стъпките описани по-долу, да се информирате от класния ръководител дали в Школо са налични списъците с ученици и паралелки за учебната 2022/2023 г.
Дори и да се регистрирате на по-късен етап, ще имате достъп до всички вече вписани оценки, отсъствия, отзиви, бележки, както и до всички съобщения изпратени до Вас.
Аз съм родител и нямам регистрация. Какво следва да направя?
Без значение дали детето Ви започва в първи клас, от тази година училището започва работа с Школо или по каквато и да било друга причина Ви се налага да се регистрирате за пръв път, тук можете да намерите стъпките, по които да преминете:
Вече съм регистриран, но искам да добавя още едно дете или детето ми смени училището, как да добавя новото?
Няма нужда да правите нова или допълнителна регистрация. След вход във Вашия профил, можете да направите заявка за достъп до новото училище на детето Ви или до профила на друго дете.
Стъпките се описани тук:
Регистрацията ми беше успешна или направих заявка за достъп, но получих следното съобщение:

Особено преди началото на учебната година, това съобщение често е сигнал, че училището все още не е качило списъка с ученици в Школо или даден ученик, след смяна на училището, все още не е записан в паралелката. Моля, освен да проверите за коректността на данните, информирайте се от класния ръководител дали новата учебна година вече е достъпна и дали са добавени всички ученици в паралелката. Ако нямате информация от него, можете да опитате отново след няколко дни.
Аз съм ученик, мога ли да се регистрирам?
Да, следвайте стъпките описани в това ръководство:
Вече имам регистрация, но не мога да вляза в профила си. Какво да правя?
Следващите редове важат както за родители, така и за ученици.
В случай че сте забравили паролата си, можете да възстановите достъпа си по този начин:
Ако не помните имейла, с който сте регистрирани или вече нямате достъп до него, моля обърнете се към класния ръководител, за да види Вашия профил и да Ви каже потребителското име, с което сте регистрирани. Можете да ползвате него за вход, вместо имейла.
Той също така може да Ви зададе и нова парола, в случай че не я помните.
След като влезете успешно в профила си, моля сменете Вашия имейл с актуален. Тук можете да видите как:
Детето ми се регистрира, но профилът му не е активен. Какво да направя?
За всички ученици под 14 години, задължително се изисква потвърждение от родител, за да може техния профил да се активира. При следващ вход във Вашия родителски акаунт, на екрана автоматично ще се появи прозорец за потвърждение:

Здравейте,
Имам профил като учител и класен ръководител откакто се работи с школо. Сега дъщеря ми започва първи клас в друго училище. Мога ли да използвам актуалния ми профил? какво трябва да направя за да се регистрирам като родител?
Здравейте, от профила, който имате, ще подадете заявка за достъп до новото училище. В този линк към ръководство можете да видите необходимите стъпки: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Препоръчително е да заявите достъп в началото на учебната година, за да избегнете грешки, поради липса на данни за нова учебна година в новото училище.
Поздрави!
Здравейте! Ползвам Школо като родител от няколко години. Детето ми не е сменило училището. Към днешна дата виждам информацията само до 2021-2022 учебна година, а от други родители на деца в същия клас разбирам, че вече имат достъп до информация и за новата учебна година. Какво би трябвало да направя, за да получа достъп до данните на детето ми за 2022-2023 учебна година?
Здравейте, виждам, че и при Вас казусът е разрешен.
Поздрави!
Как е разрешен този казус?
Здравейте, във Вашия случай, вероятно детето е сменило училището. За да виждате данните за него в новото училище, е необходимо да заявите достъп.
Тук са описани необходимите стъпки: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Поздрави!
Здравейте! Имам същият проблем като Yanita Georgieva от 14/09 16:03 ч. – все още информацията в профила на детето ми е само до 2021-2022 г. Моля за съдействие. Благодаря!
Здравейте, училището не е преминало в нова учебна година и липсват данни за такава. Училищната администрация трябва да зареди данни за 2022-2023 учебна година, за да се актуализира и Вашият профил.
Поздрави!
Здравейте. След добавянето и на допълнителен учебен център към профила, сега виждам само него. Нормално ли е вече толкова време след началото на новата учебна година училището да не я е актуализирало?
Благодаря!
Здравейте,виждам, че и при вас вече всичко е наред.
Поздрави!
Здравейте, аз има същия проблем, но дъщеря ми вижда оценките си от тази учебна година в нейния профил. В моя профил стои информация за миналата година, а получавам известия за нови оценки в имейл си.
Здравейте, излезте от профила си с „Изход“ и се впишете отново.
Поздрави!
Здравейте,искам да си сменя имейла,и започнах да следвам показаните стъпки,но когато стигна до основни данни не ми излиза бутон „редактирай“,а само този за смяна на парола
Здравейте, ако учебната година, която виждате е 2021-2022, профилът е заключен за редакция в минала учебна година. Проверете в профила си дали училището е преминало в новата 2022-2023 и ако да, редактирайте.
Поздрави!
Здравейте, пише ви родител на който в школо излиза още старата учебна година!Как да актуализира даните ?Детето ми не е сменяло училище.
Здравейте, при смяна на училище, изпратете заявка до новото. В този линк към ръководство, ще откриете стъпките: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Поздрави!
Здравей те интересува ме защо второто ми дете не мога да го видя ,а ми излиза само едното
Здравейте, виждам, че имате роля родител в две училища. Би трябвало всичко да е наред.
Поздрави!
Здравейте,
Все още виждам данни само за отминалата година, данни за новата не са налични. Дъщеря ми е с актуализиран профил и от 8 клас автоматично вече има профил в 9 клас, но, като нейн родител, виждам само 8 клас.
Здравейте, виждам, че при вас вече всичко е наред.
Поздрави!
Здравейте!
Аз съм родител.
Може ли да създадете задължителна графа за учителите да си посочат телефон за контакт?
Здравейте, видимостта на телефонните номера на учителите от родителите е настройка, която се избира от училищната администрация.
Поздрави!
Здравейте! Детето ми е в 3-клас, но профилът е от 2-ри без никаква друга информация. При мен ли е проблемът или не е ъпдейтнат профила му от училището? Благодаря!
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са актуализирани.
Поздрави!
Здравейте, дъщеря ми тази година е в пети клас,а в профила ѝ още пише 6 клас.Това означава ли че не е активен?
Здравейте, не разбирам въпроса Ви и не откривам Ваша регистрация с посочения тук e-mail, за да мога да Ви съдействам.
Поздрави!
Как мога да сменя адреса си по местоживеене?
Здравейте, тези данни се предоставят на класен ръководител и той ги въвежда в профила Ви, в дневника на класа.
Поздрави!
Здравейте,
Имената на ученика са записани грешо. И тази корекция ли следва да се направи от класен ръководител или админи въвеждат даните по акт за раждане?
Благодаря!
Здравейте, сгрешени имена на ученик могат да се коригират както от класен, така и системен администратор. Имената се наливат от импорта на образеца, който се въвежда от училищната администрация.
Поздрави!
Здравейте, дъщеря ми е под 14г и когато вляза в секцията „Ученици под 14“ пише, че потребителския статус е „Активен“, но позволение от родител „Липсва“. Аз не съм получавал писма или съобщения в платформата, с които да потвърдя профила й. В същото време тя няма достъп до профила си и системата не й позволява да създаде нов.
Има и още нещо интересно – в секция „Права на достъп“ е вписана 6 пъти в паралелки от „а“ до „д“ и срещу всеки запис пише активен.
Пиша всички тези неща тук, понеже по телефона не успявам да се свържа.
Поздрави!
Здравейте, в профила на дъщеря Ви няма потребителско име. Вероятно се е логнала с някой от бързите бутони (facebook, gmail и т.н.) и по този начин е активирала профила си.
Поздрави!
Здравейте!Имам профил в Школо като родител!Информацията в моя профил не е актуализирана,т.е си стоят данните за миналата учебна година,няма промяна в училището.На детето,от неговия профил всичко е актуализирано!Как може да се оправи проблема?
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са обновени.
Поздрави!
Честит първи учебен ден! Защо не виждам профила на едното си дете в новата учебна година?
Здравейте, виждам, че вече имате роля родител в две училища.
Поздрави!
Родителският профил си стои в миналата учебна година – няма опция за избор на новата, докато този на детето си е ОК. трябва ли нещо от страна на родителя да се направи? Не съм само аз в тази ситуация – има и други родители от класа, които са така.
Здравейте, виждам, че и при Вас проблемът е разрешен.
Поздрави!
Здравейте! Имам профил, влизам в системата, но профила на дъщеря ми е за настоящата, а данните в моя са за старата учебна година.
Здравейте, виждам, че и при Вас данните са обновени.
Поздрави!
Здравейте,
Детето ми (7-ми клас) и аз имаме профили. При детето ми всичко е наред. В моят профил все още е информацията за 2021-2022 година. Не виждам информацията за новата учебна година 2022-2023.
Поздрави, Жасмина
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са обновени.
Поздрави!
Здравейте, кога ще бъдат актуализирани родителските профили? Детето ми е с актуалната учебна година, а аз като родител нямам обновяване на информацията и виждам 21/22?
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са обновени.
Поздрави!
Здравейте! Родител съм на две деца, в две различни училища. За учебната 2021/2022 виждам и двете, а за новата само едното. Това липса на готовност от училището ли означава или се изискват някакви действия от моя страна?
Здравейте, виждам, че вече имате активни роли за 2022-2023 в две училища.
Поздрави!
Здравейте,
Дъщеря ми е във втори клас, но в мобилното приложение все още е първи. Трябва ли аз да направя нещо?
Благодаря
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са актуализирани и всичко е наред.
Поздрави!
Здравейте, имам регистрация като родител на две деца в различни училища. В момента в дневника виждам данни само за отминали години и за двете деца. Трябва ли да направя нещо, за да мога да виждам данните за учебната 2022-2023 или тази функция все още не е активирана централно.
Здравейте, учебната година се обновява, когато училищата импортират данните за нея. Виждам, че данните в профила Ви са обновени.
Поздрави!
Здравейте, нямам възможност да добавя имейл адрес в профила на ученик, поради което той не е активен. Какво следва да направя?
Здравейте, можете да помолите за съдействие класен ръководител, да активира ученическия профил с потребителско име и парола.
Поздрави!
Здравейте,
Училището изисква да се добавят снимки на децата в профилите им в дневника. Единствената снимка, която имам достъп да добавя, е тази в моя собствен профил, което е проблем, тъй като мястото за снимка е едно, а аз имам две деца. Казано по-накратко – в моя профрил имам бутон „Редактирай“, а в тези на децата ми – не. Какво трябва да направя?
Предварително благодаря за съдействието!
Здравейте, необходимо е да се логнете в профилите на децата Ви с техните потребителски имена и пароли и в тях да поставите снимка. Ако се затруднявате, можете да потърсите съдействие от класните ръководители или училищната администрация. Като последен вариант Ви предлагам да изпратите снимки до нас на e-mail: support@shkolo.com, с описание под снимките – училище, име, клас.
Поздрави!
Здравейте,
Исках да сменя профилната си снимка, но не виждам такава опция в полето с личните ми данни.
Здравейте, тук са описани стъпките за смяна на профилна снимка: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenya-profilnata-snimka/
Поздрави!
Здравейте,имам регистрация като родител и все още не ми е обновена учебната година
Здравейте, виждам, че сте получили съдействие от екипа и всичко е наред с профила Ви.
Поздрави!
Здравейте, тази учебна година не виждам профила на малаката ми дъщеря.
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са обновени.
Поздрави!
Здравейте,
Когато искам да разгледам дневника, непрекъснато ми изписва грешка 403.
Какво трябва да направя?
Здравейте, вече всичко би трябвало да е наред при Вас.
Поздрави!
За съжаление нищо не е активно.
Синът ми вече е в 3ти клас, а все още пише, че е във 2ри.
И не мога да видя никаква информация за предмети и събития.
Благодаря!
Здравейте,
НФСГ клас 11 Б
Пропуснали сте втори номер.
От Първи номер, следващия е трети номер. Неправилно въведени. Моля оправете грешката.
Здравейте, виждам, че номерацията вече е коригирана.
Поздрави!
Здравейте, тъй като си смених фамилията имам нужда от Вашата помощ. Защото сама не успях да се справя, имам профил в 2 училища. Благодаря предварително.
Здравейте, виждам, че фамилното Ви име е коригирано.
Поздрави!
Отново се извинявам, явно само при вас е коригирана фамилията. При мен и в мобилното приложение и с браузъра фамилията си е старата. Благодаря предварително!
Здравейте, реактирах фамилното Ви име, но виждам, че администраторът на училището (ППМГ), отново го е коригирал. Свържете с тях, за да изясните необходимите корекции.
Поздрави!
Още съм с регистрация за стария клас. Трябва ли да променям нещо?
Здравейте, училището не е преминало в нова учебна година. Когато училищната администрация обнови данните, те ще се актуализират и в профила Ви.
Поздрави!
Имам регистрация като родител , но постъпих на работа като учител в друго училище. Трябва да си направя и учителски профил. Как да стане това?
Здравейте, в този линк към ръководство са описани стъпките: https://www.shkolo.bg/blog/new-role-teacher/
Поздрави!
Здравейте, не мога да потвърдя регистрацията на детето ми от приложението не става и от десктопа.
Здравейте, виждам, че профилът на дъщеря Ви е активен и всичко е наред с него.
Поздрави!
Немога да намеря училището, в което ще учи детето ми.Премества се в друго училище,но в списъка го няма
Здравейте, за кое училище става въпрос?
Поздрави!
Здравейте,
Имам профил на перподавател и родител в shkolo.bg, инсталирала съм приложението и на телефона си. В момента приложението на телефона не ме допуска до профила, съобщава, че вече има потребител с моите данни (разбира се, това съм аз). Какво е необходимо да направя, за да ползвам приложението от телефона? Благодаря и успешна година!
Здравейте, преинсталирайте приложението и опитайте отново.
Поздрави!
Здравейте!
Имам профил като родител и като учител, но от началото на месеца мога да вляза в школо само като родител. Изчезна бутончето „роля“ , с което избирам кой профил искам да използвам. Какво трябва да се направи?
Здравейте, виждам, че в профилът Ви вече са видими и двете роли.
Поздрави!
Не мога за вляза в профила си от приложението, но от сайта мога
Здравейте, проверете паролата си в уеб версията и я синхронизирайте с приложението.
Поздрави!
Здравейте защо не мога да влезна в школо
Здравейте, училището все още не е преминало в нова учебна година.
Поздрави!
A кога ще стане това
Здравейте, всяко училище зарежда данните си, когато са готова с нея. Можете да отнесете въпроса си към училищното ръководство.
Поздрави!
Здравейте! Все още виждам данни за сина си от миналата година. Няма обновяване. От училището ли зависи или аз трябва да направя нещо?
Здравейте, училището все още не е обновило данните за новата учебна година. Когато от училищната администрация направят актуализацията, профилът Ви ще се обнови автоматично.
Поздрави!
Здравейте, все още нямам информация за програма.
Разбрах, че все пак такава има за понеделник и вторник от вчера вечерта.
Каква е причината?
Здравейте, изпратете запитване към класния ръководител. Поддръжката на Школо се отнася за технически затруднения със сайта, но не и за учебните процеси.
Поздрави!
Здравейте ,аз виждам информация само до 2021г .Синът ми вече е 6 клас ,все още пише 5-ти.Трябва ли нещо да направя като настройки?
Здравейте, не виждам регистрация с e-mail адреса, с който сте писали в блога и нямам възможност да Ви дам насоки. Можете да се свържете с нас на тел. 0999 996 995.
Поздрави!
Здравейте,все още стои старото у-ще на синът ми как да го премахна?
Здравейте, виждам активна родителска роля в три училища. Някое от тях ли не е актуално?
Поздрави!
С две деца съм в различни училища.В момента имам достъп само до едното училище ,а миналата учебна година излизаха и двете.
Здравейте, необходимо е и другото училище да преине в настоящата учебна година и профилът Ви ще се обнови автоматично.
Поздрави!
Здравейте ,как мога да добавя данни на личен лекар?
Здравейте, данните за личен лекар се добавят от класния ръководител, вие нямате такава възможност.
Поздрави!
Здравейте, имам профил в две училища а си смених фамилията и не ми позволява аз сама да си я сменя . Моля за съдействие от Ваша страна! Благодаря предварително!
Здравейте, виждам профила Ви с фамилията, която сте поставили тук в скоби. Ако трябва да се добави друга, моля да ни пишете.
Поздрави!
Смених телефона, но не си спомням паролата. Моля да ми помогнете за да мога да следвам школо. Чрез новият телефон.
Здравейте, виждам, че сте получили съдействие и влизате в профила си успешно.
Поздрави!
Смених телефона си и не си спомням паролата, за да го инсталирам на новия апарат. Моля за помощта.
Здравейте, изпратих Ви данните за вход на e-mail.
Поздрави!
Здравейте! Ползвам Школо като родител от няколко години. Двете ми деца не са сменили училището, но към днешна дата виждам информацията само до 2021-2022 учебна година. Какво би трябвало да направя, за да получа достъп до данните на децата ми за 2022-2023 учебна година?
Здравейте, необходио е да изчакате от училището да обновят данните за новата учебна година.
Поздрави!
Здравейте!
От тази учебна година работя като учител.Направих си регистрация,но ми излизат данните отпреди две години, когато имах достъп като родител.Какво да направя,за да имам достъп като учител в другото училище?
Здравейте, необходимо е да заявите достъп до училището, в което сте учител.
В този линк са описани стъпките: https://www.shkolo.bg/blog/new-role-teacher/
Поздрави!
15.09.2022 в 8:01
Здравейте,
Все още виждам данни само за отминалата година, данни за новата не са налични. Сина ми вече е 9Б клас.
Здравейте, виждам, че данните във Вашия профил са се актуализирали.
Поздрави!
Здравейте! Ползвам Школо като родител от няколко години. Детето ми не е сменило училището. Към днешна дата виждам информацията само до 2021-2022 учебна година Какво би трябвало да направя, за да получа достъп до данните на детето ми за 2022-2023 учебна година?
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви вече са се актуализирали.
Поздрави!
Детето ми смени училището си. На профила към предишното му училище пише Отписан, но искам изцяло да изтрия информацията към съответното училище. Как да направя това? Благодаря!
Здравейте, данните се пазят и изтриването не е възможно, но те остават в изминалата учебна година и не създават проблеми с ползването на профила.
Поздрави!
Здравейте,
Системата и данните са обновени за новата учебна година. Всичко работи според очакванията.
Има ли възможност да се види и свали архивът за ученика от предходната учебна година?
Поздрави
Стефан Табаков
Здравейте, да, има такава възможност. Върнете се в предходната година и генерирайте ученическа книжа от Справки/Ученическа книжка.
Поздрави!
Здравейте, кога ще бъде актуализиран профила на дъщеря ми. Тя вече е 9 клас, а ми излизат данните от 8 клас. Благодаря Ви предварително.
Здравейте, училището не е актуализирало данните си за новата учебна година. Това зависи от администрацията на училището.
Поздрави!
Здравейте! Данните за сина ми вече ученик в 7 клас все още не са актуализирани за учебната 2022 – 2023 година. Трябва ли да направя нещо за тази актуализация и съответно какво? Благодаря Ви. С поздрав, Иванка Митева.
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са се обновили.
Поздрави!
Здравейте, детето ми не е сменяло училище и ползваме школо вече 3та година, като родител успявам да вляза, но от неговия профил ми иска добавяне на роля и съответно дава съобщението:
Грешка!
Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
Здравейте, не откривам регистрация в платформата на Школо с e-mail адреса, с който сте писали в блога и не успявам да видя дали сте разрешили проблема. Също не става ясно, ученикът има ли регистрация, която не може да достъпи?
Поздрави!
Здравейте,
в профила на дъщеря ми в школо в момента изписва, че тя (или друго дете с идентично име) е в 2 различни класа – в 3ти и в 8ми с различни преподаватели за класни ръководители. Предполагам, че е станало объркване. Към училището ли трябва да се обърна за да се изчисти тази грешка?
Здравейте, да за подобен вид несъответствия се обърнете към училищната администрация.
Поздрави!
Здравейте! Дъщеря ми си въвежда данните правилно. Не е сменяла училище или паралелка. Излиза съобщение „Грешка! Има проблем с данните ви!“ и не може да влезне. Бихте ли съдействали?
Здравейте, виждам, че има влизания в профила на дъщеря Ви през изминалите 2 дни и приемам, че проблемът е решен.
Поздрави!
Здравейте. Синовете ми вече е в 7 клас, обаче в профила ми имам данни само за 6 клас. Как мога да актуализирам информацията, че не виждам програмата, и останалото? Благодаря.
Здравейте, актуализирах данните в профила Ви.
Поздрави!
Здравейте, имам две деца в различни училища. През браузера мога да виждам и двата дневника, но през приложението виждам само едното дете, въпреки че ми дава че профила ми е активен
Здравейте, когато достъпите профила си през мобилно приложение, отидете на бутона „Още…“ и изберете Училище. През мобилното приложение това са стъпките, за да превключвате между училищата.
Поздрави!
Здравейте! Все още виждам данни само за отминалата година, данни за новата не са налични. Как мога да променя това?
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви вече са обновени.
Поздрави!
Здравейте, и за двете ми деца (3ти и 9ти клас) ми излиза информация само за миналата година. Значи ли това, че училищата не са готови с информацията за 2022/2023?
Здравейте, виждам, че едното училище вече е обновило данните си за настоящата учебна година, но другото все още не е. Поради тази причина в момента ше виждате само едното от децата си, докато от другото училище не преминат в нова учебна година в ел. дневник.
Поздрави!
Здравейте, опитвам се да роля на родител за дете на което съм настойник. Детето вижда профила си в школо, новото училище, но на мен ми изписва следната грешка при добавяне на роля: „Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“
Здравейте, не откривам Ваша регистрация в платформата на Школо, с e-mail адреса, с който сте писали в блога. Моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995 за съдействие.
Поздрави!
Здравейте!От новото ми училище казаха,че трябва да си добавя телефонен номер и да си потвърдя имейла.Аз си добавх телефона и смених имейла,защото предишният ми беше от миналото училище.Потвърдих ги и ми изписа, че са потвърдени.Но след като натисна бутона,,Запази“ ми изписва:
„Грешка!
Не може да редактирате Име.
Не може да редактирате Презиме.
Не може да редактирате Фамилия.“
След това се отидох да прегледам профила си,но нямах нито телефон,нито новия имейл(изписваше ми стария).Натиснах отново да редактирам профила си и новите данни си стояха там,но отново като цъкна,,Запази“ ми изписваше това съобщение.
Благодаря предварително за съдействието!
П.П.На този коментар въведох новия имейл.
Здравейте, виждам, че сте успели да въведете телефонен номер и актуалин e-mail.
Поздрави!
Здравейте, имам регистрация като родител. Данните за новата учебна година все още не са обновени при мен.
Здравейте, вече ще виждате настоящата учебна година.
Поздрави!
Ученик под 14 години, изписва, че профила му не е активен. Следвайки указанията направих три опита за активиране, но на всеки опит изписва „Неуспешна активация“ и не мога да поставя снимка на ученика, като се изисква от училището.
Ще съм благодарен за малко помощ.
Благодаря!
Здравейте, виждам, че профилът на дъщеря Ви е активен, но снимката е в родителския профил. Ако тя не знае данните си за вход, можете да ни пишете отново, за да Ви ги изпратя на e-mail.
Поздрави!
Здравейте, дъщеря ми е под 14г и когато вляза в секцията „Ученици под 14“ пише, че потребителския статус е „Активен“, но позволение от родител не е активно за да потвърдя!
Здравейте, когато профилът е активен, той няма нужда от допълнтелно потвърждение.
Поздрави!
Здравейте,
Синът ми, който е в 5 клас е допуснал грешка в изписването на името си, когато се е регистрирал чрез мобилното приложение.
Бих искала да го коригирам.
Моля за съдействие. Благодаря преварително!
Здравейте, свържете с класния ръководител, за да коригира името на детето в дневника на класа.
Поздрави!
Здравейте, имам родителски профил, детето е прехвърлено в новия клас, но няма никаква друга информация, нито разписание, дори класният ръководител не е актуализиран. Нещо трябва ли аз да направя или просто училището се е забавило заради синхронизирането с новата система на МОН
Здравейте, училището не е обновило всички необходими данни в ел. дневник.
Поздрави!
Здравейте!
От тази учебна година да не виждам профила на едното ми дете в школо, включително е изтрита информацията за миналата учебна година.
Към кого да се обърна, за да бъде добавен отново?
Здравейте, виждам, че профилът Ви е активен за настоящата учебна година.
Поздрави!
Здравейте!Имам профил в Школо като родител!Информацията в моя профил не е актуализирана,т.е си стоят данните за миналата учебна година,няма промяна в училището.На детето и профила също не е актуализирано!Как може да се оправи проблема?
Здравейте, училището не е обновило данните за новата учебна година. Когато от училищната адмиистрация го направят, профилът Ви ще се обнови автоматично.
Поздрави!
здравейте!
аз съм родител на три деца- голямата ми дъщеря е в 8г клас, 119 СУ, а малките /близнаци/ са в първи клас, 133 СУ.
В профила си тук виждам само голямата дъщеря и един от близнаците, по никакъв начин не намирам името на третото си дете.
Дали класната им не е успяла да го включи или аз не се справям с менажирането на профила си?
Здравейте, добавих липсващото дете в профила Ви.
Поздрави!
Здравейте,имам профил като родител на 2 деца в различни училища,но едното дете не присъства през новата учебна година.Причината от самото училище ли е ?
Здравейте, едното училище не е актуализирало данните си за новата учебна година. Когато го направят, профилът Ви ще се обнови автоматично.
Поздрави!
Здравейте!
Не мога да вляза през приложението,не помня паролата .Когато зададох ,,забравена парола” на мейла ми получих съобщение с бутон ,,смени паролата”,след което бях прехвърлена в моят профил,където да променя паролата.
Но аз не мога да сменя паролата,понеже не помня настоящата!
Съдействие?
Благодаря!
Здравейте, виждам, че достъпвате профила си през мобилно проложение.
При нужда, мога да Ви изпратя нова парола на e-mail.
Поздрави!
Здравейте! Ползвам Школо като родител от няколко години. Детето ми не е сменило училището. Към днешна дата виждам информацията само до 2021-2022 учебна година Какво би трябвало да направя, за да получа достъп до данните на детето ми за 2022-2023 учебна година?
Здравейте, виждам, че данните в профила Ви са обновени и го достъпвате безпроблемно.
Поздрави!
Все още съм в старата година.От училището ли е проблема или аз трябва да обновя нещо? Благодаря!
Здравейте, липсват данни за новата учебна година в училището.
Поздрави!
Здравейте, в профила на сина ми продължава да се визуализира предходната учебната година 2021-2022. Училището не е сменяно. Какъв е проблемът?
Здравейте, училището е обновило базата си с данни на по-късен етап. Вече ще виждате новата учебна година.
Поздрави!
От повече от 6 месеца за регистрацията на сина ми системата изписва следното съобщение: „Вашата регистрация чака потвърждение от училищната администрация“. До кога трябва да чакаме?
Здравейте, както е изписано в съобщението, профилът чака потвърждение от администрацията в училището.
Виждам, че при вас вече е потвърдена регистрацията.
Поздрави!
Здравейте ,имам профил но с актуализацията за новата учебна година в дневника ми излиза само един предмет.
Здравейте, ученичката не е добавена в групите по предметите. Моля да се обърнете за съдействие към училищното ръководство, тъй като аз не знам по кои предмети трябва да присъства по учебен план.
Поздрави!
Здравейте, майка съм на 2 деца в 2 различни училища. Голямата в Първа Английска Гимназия 8г клас, а малката в 4в клас в 12СУ. От тази вечер Първа Английска актуализира данните за тази учебна година и вече не виждам данни за малката, а само за голямата. Какво трябва да направя, за да виждам и 2-те си деца? Не мога да се справя
Здравейте, виждам и двете Ви деца в профила. Необходимо е да превключвате между училищата с бутон роля (през уеб) или бутон Още…/ Училище (през мобилно приложение).
Поздрави!
Здравейте! Имам две деца, а в профила ми присъстват данните само на едното. Липсва ми и бутонът „Роля“, с който влизах в различните профили на децата. Миналата година имах същия проблем.
Здравейте, възможно е едното училище да е актуализирало данните си на по-късен етап. В момента Ви виждам като родител и в двете училища.
Поздрави!
Привет.9 ФЕГ дали са актуализирали данните за 2022/23?Все още дневника е за миналата учебна година.
Здравейте, липсват данни за настоящата учебна година. Възможно е да се отказали от услугите на Школо. Можете да попитате някой от училищното ръководство.
Поздрави!
Здравейте!
Как мога да махна това жълто съобщение което стои най-отгоре?
Не искам да го виждам всеки път когато вляза!
Благодаря!
Здравейте, няма възможност за премахване.
Поздрави!
Здравейте! Възможно ли е училището все още да не е обновило данните си за настоящата учебна година?
Здравейте, да в това училище данните са добавени на по-късен етап, но виждам, че вече достъпвате профила си в настоящата учебна година.
Поздрави!
Здравейте!
Моля, ориентирайте ме как да сменям ролята от родител на учител и обратно!
Здравейте, с този e-mail виждам само родителски профил. Вероятно за учителския сте направили нова регистрация и при това положение няма бутон „Роля“, с който да превключвате, а се налага да излизате с Изход от единия профил и да влизате в другия.
Поздрави!
Здравейте,
Не мога да си сменя телефония номер!
Пише, че се използва от друг потребител или регистрациите с него са забранени. Какво мога да направя?!
Здравейте, в този линк са посочени стъпките за смяна на телефонен номер: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-si-smenya-telefona/
Ако отново срещате грешка, вероятно сте въвели телефонния си номер в профила на ученика или сте го блокирали с грешно въвеждане на данни.
В този случай е необходимо да се свържете с нас на тел. 0999 996 995.
Поздрави!
Здравейте! В профилът на детето ми все още стои старата информация от читателя учебно година. От него разбирам, че съучениците му вече са с обновени профили, какъв може да е проблемът и как може да актуализирам информацията за настоящата учебна година?
Здравейте, виждам, че вече успешно достъпвате профила си в настоящата учебна година.
Поздрави!
Здравейте!
Имам близнаци в един клас. Миналата година виждах информацията за двамата едновременно – един под друг, сега трябва да сменям от полето роля. Мога ли да ги виждам пак като миналата година? Какво трябва да направя?
Благодаря предварително!
Здравейте, коригирах дублирания Ви профил и вече ще Ви излизат един под друг.
Поздрави!
Добър ден, вече трета седмица се опитвам да присъединя второто си дете към дневника и ми дава грешка, че вече има регистриран такъв ученик или данните са грешни, моля за съдействие за решаване на проблема
Здравейте, тъй като за съдействие по казуса са необходими конкретни данни, моля да ни потърсите на тел. 0999 996 995.
Поздрави!
Здравейте,
По какъв начин детето (1ви клас) ще получи служебен e-mail от МОН (user@edu.mon.bg)? Ще се актуализира ли автоматично в shkolo.bg или трябва да бъде въведено от класния ръководител? По какъв начин родителят ще разбере паролата за тази поща?
Здравейте, ако от училището са Ви уведомили, че ще регистрират учениците със служебни пощи, можете да потърсите допълнитена информация от класен ръководител.
Поздрави!
Здравейте, дъщеря ми е осми клас в ново училище. В същото училище учи и синът ми. Когато избера опция „роля“ в падащото меню фигурирам веднъж като родител на сина си и три пъти родител на дъщеря си.
Здравейте, имахте дублиран профил. Обединих го и вече всичко трябва да е наред.
Поздрави!
Здравейте!
Детето ми е в ново училище от тази година, но към момента фигурира все още като ученик И в старото училище, което разбрах от падащото меню с Роли в моя родителски профил.
Необходимо ли е да предприема някакви действия?
Здравейте, не е необходимо. Данните за старото училище се пазят в срок от 5 години, в случай на необходимост от проверка на стари оценки или друга информация.
Поздрави!
Здравейте,
Детето ми си е сменило училището. В момента имам два активни профила – на старото училище и на новото училище. Нямам проблем да имам достъп до предишни години, но не искам профилът да е активен, защото получавам съобщения за родителски срещи и други събития от старото училище, които не желая. Има ли вариант този профил да е пасивен, деактивиран само с достъп до данните? И кой може да го направи, защото аз не видях възможност като родител да го сторя.
Здравейте и в двете училища сте родител на съществуващ ученик. Ако в едното училище са пропуснали да отпишат ученика от паралелката, е необходимо да сигнализирате на предишния класен ръководител.
Поздрави!
Здравейте,имам профил в Школо като родител.Информацията в профила ми е за старата учебна година.
Здравейте, виждам профила Ви активен в настоящата учебна година и всичко изглежда наред с него.
Поздрави!
Здравейте! Имам родителски профил от години за голямата ми дъщеря. Сега добавих малката, която е от друго училище, но изчезна достъпа ми за голямата. Какво мога да направя?
Здравейте, мейлът, с който сте писали в блога е в регистрацията на ученик. Към ученически профил не може да се добави още един ученик.
За да имате видимост и до двете си деца е необходимо да се регистрирате като родител.
Поздрави!
Здравейте, подадох сигнал на 05.10.2022, все още нямам отговор на въпроса: Защо след ъпдейта изчезна профилът ми на родител? Аз съм учител и родител в едно и също училище, нямаме икакви промени. Бутонът Роля го няма. Благодаря.
Здравейте, когато имате повече от една роля в едно и сущо училище, няма бутон „Роля“. Всичко се намира в падащото меню на „Дневник“.
Поздрави!
Телефони без google кога ще имат нормален достъп до приложението? Не може всички банки да имат работещощи приложения, а Школо да не работи!!!
Здравейте, не се пканира разширяване на приложението извън Google и IOS.
Поздрави!
Здравейте! Имам регистрация за двете ми деца,но не мога да видя второто си дете в дневника.
Моля за помощ.
Благодаря предварително!
Здравейте, виждам и двете Ви деца, добавени към профила Ви. Можете да ги откриете в Дневник.
Поздрави!
Здравейте, миналата седмица Ви писах, но все още нямам отговор. Двете ми деца учат в едно училище. Когато избера меню „роля“, за едното ми дете има три пъти опция родител. По този начин получавам всяко съобщение за нея по три пъти. Моля за съдействие.
Здравейте, профилът Ви беше дулбиран. Обединих го и вече всичко ще е наред.
Поздрави!
Здравейте, сега проблемът е, че сте обединили профилите на двете ми деца и сега излиза само дъщеря ми и нямам бутон „роля“, за да премина към профила на сина ми. Моля отново за съдействие.
Здравейте, дали ще може все пак да върнете профила на сина ми?
Здравейте дъщеря ми е в 7 ми клас,не е сменяла училището,но тук все още излиза в 5 ти клас .Моля за съдействие
Здравейте, необходимо е да заявите достъп до новото училище. В този линк към ръководство са описани стъпките: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Поздрави!
От училището ми казано да активирам имейла си.Като правя регистрация не съм получила имейл или пък да съм изтрила без да искам.Как мога да активирам
Здравейте, редактирайте основните данни в профила си, изпишете още веднъж мейла и на него ще получите код за потвърждение. Въведете го и запазете.
Поздрави!
Здравейте. Имах профил в SHKOLO на едното дете. Новото училище не използва тази платформа. Като регистрирах второто си дете, ми излиза само стария профил на първото а второто никъде го няма. При опит за повторна регистрация ми исписва, че вече е регистрирано. Какво се прави в този случай
Здравейте, виждам, че имате активна родителска регистрация в 148 ОУ. Излезте от профила си с „Изход“ и влезте отново.
Поздрави!
Здравейте! Има ли класация по отделни предмети, освен общата класация? Проблемът при общата класация е, че ако един ученик има двойки и тройки по физическо възпитание, технологии, музика, рисуване, а отлични оценки по другите предмети реалната картина на знанията му е силно изкривена. Ако няма такава класация, възможно ли е да се помисли и направи?
Здравейте, в този линк към ръководство са описани стъпките за филтриране на статистиките по конкретен предмет: https://www.shkolo.bg/blog/klasacia-dete-uspeh-predmet/
Поздрави!
Здравейте! Ползвам Школо като родител от няколко години. Детето ми не е сменяло училището вече трета година. Досега с профилът му всичко беше наред, но от вчера виждам информация само до 2018-2019 учебна година, когато е бил едва втори клас и в друго училище. Какво би трябвало да направя, за да се върне достъпът до данните на детето ми за 2022-2023 учебна година?
Здравейте, превключете годината от бутона в горния, ляв ъгъл на екрана, през уеб. През мобилното приложение, бутонът се намира в „Още“.
Поздрави!
Здравейте, искам да сменя фамилното си име в профила, но няма такава възможност. Как трябва да се смени?
Здравейте,
свържете се с нас на 0999 996 995 за съдействие.
Поздрави!
Здравейте, как мога да сменя учебната година, в профила на детето ми излизат данни само за миналата ученба година?
Здравейте,
когато училището на детето Ви зареди в Школо данните за новата година, те автоматично ще се променят в профила на ученика.
Поздрави!