Как да добавим учител, който има роля на родител в друго училище

1. Отидете на Администрация – Потребители и натиснете бутона „Добави“ 2. Въведете единствено име, фамилия и телефонния номер, с който е създадена регистрацията в друго училище 3. Въведете роля учител и запазете Готово! При съвпадане на телефонния номер на потребител, който има роля в друго училище, профилите ще се свържат, няма да има нужда от […]

Отбелязване на индивидуален час от седмичното разписание като ОРЕС

1. При вече отминал час може да бъде отбелязан като ОРЕС от седмичното разписание на класа Важно: Само администратор и класен ръководител на съответния клас могат да извършат редакцията 2. Кликнете на часа, който искате да отбележите като ОРЕС 3. Кликнете на бутон „Редактирай“ 4. Във секцията „Вид обучение“ изберете „Онлайн обучение“ Запазете промените от […]

Как да изтрия портфолио

Важно! Изтриването на портфолиото е необратимо! 1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. Изберете опцията за изтриване 4. Ако сте сигурни, че желаете да изтриете портфолиото – натиснете „Потвърждавам“

Справка „Взети занятия в ОРЕС“

1. Изберете „Справки“ от раздел „Статистики“ 2. Кликнете на бутон „Нова справка“ 3. Навигирайте до „Занятия“ и изберете „Взети занятия ОРЕС“ 4. Изберете „Клас“, „Паралелка“ или „Учител“, на които е необходимо да се направи справка за ОРЕС и натиснете бутон „Запази и премини“ 5. Посочете времеви обхват на справката и кликнете на бутон „ГЕНЕРИРАЙ СПРАВКА“ […]

Как да отбележим час като ОРЕС

1. Влезте в „Дневник“ и изберете „Моят час“ 2. В полето „Вид обучение“ изберете „Онлайн обучение“, въведете нужните атрибути за часа и кликнете на бутон „Запази промените“ След запазване на часа с вид обучение като „Онлайн обучение“, вече ще се визуализира в справка „Взети часове в ОРЕС“

Как да добавя отсъстващ учител като заместник

За да въведете отсъстващ учител като заместник е необходимо да направите следната промяна в настройките на училището – „Отсъстващите учители, могат да бъдат заместници“. 1. От модул „Администрация“, изберете „Училище“ 1.2 Натиснете бутона „Редактирай“ 1.3 Изберете „Настройки“ и направете желаните промени, след което натиснете „Запази“ 2. Въведете отсъстващият учител като заместник За да въведете отсъстващият […]

Как да отпиша ученик

Важно: Ръководството важи за класен ръководител и системен администратор 1. Отидете в „Дневник“ и изберете класът, в който е записан ученикът 2. Изберете секция „Ученици“ 3. Кликнете върху „Премести“ 4. Изберете “ Маркирай ученик като отписан и неактивен “ 5. Въведете необходимите данни и кликнете върху бутона „Запази“ 6. Готово. Успешно отписахме ученик

Как да добавя тематично разпределение на ИФО ученик

1.От Модул „Разпределения“, отваряме „Всички разпределения“. 2. Ползвайте филтрите, за да откриете желаното разпределение 3. Натиснете върху името на разпределението 4. Изберете подсекция „Теми“ Ако нямате нужда да преглеждате разпределението, бихте могли да пропуснете тази стъпка. 5. Натиснете бутона “ Използвай “ 5. Изберете предмет и паралелка Можете да въведете тематичното разпределение в колкото паралелки […]

Как да въведа седмично разписание на сборна група?

1. Въведете седмичните разписания на основните класове, както е описано ТУК>>, като за часа изберете сборната група 2. След въвеждане на всички разписания на участващите в сборната група класове, ще се визуализира седмично разписание в раздел „Разписание“ от дневника на сборната група

Включване на стриктен режим

1. От „Администрация“ изберете „Настройки“ 2. Кликнете на бутон „Редактирай“ 4. Придвижете се до опциите за „Стриктен режим“ Тук можете да изберете една или няколко от изобразените опции за стриктен режим, след избор чрез превключване бутончето на „ДА“, ще трябва потребител с роля Директор или Администратор да потвърди редакция и изтриване на оценки, изтриване на […]

Как да въведа седмично разписание на ученик от ИФО

1. Избирате „Дневник“, кликвате на ученика от ИФО, посочвате „Разписания“ и кликвате на бутон „Добави“ 2. Избирате период за разписанието Важно: Внимавайте да не отбележите дати за отминал период, защото ще бъдат изтрити взетите часове. Когато сте избрали нужният период, кликнете на бутон „Запази и премини“ намиращ се в горната дясна част на дисплея. 3. […]

Каква информация предоставя раздел „Всички портфолиа“

1. Изберете раздел „Всички портфолиа“ от менюто 2. Във филтъра задайте определени критерии, по които да търсите 2.1 Бихте могли да посочите ролята на потребителя / зам. директор, директор и учител/. 2.2 Имате възможност да филтрирате всички завършени портфолиа. 2.3 Разполагате с падащо меню с възможност за избор на училище 2.4 Бихте могли в празното […]

Какви настройки да задам за принтиране на ученически документ

След като свалите файла шаблон за бланката на МОН, можете да го отворите през Google Chrome или през Adobe Acrobat Reader. Важно! Принтирайте страниците една по една! В случай че втората страница не се принтира коректно, ви препоръчваме да ползвате принтер с ръчно подаване, без значение от софтуера, на който изготвяте документа. 1. Google Chrome […]

Бутон Зареди от личен картон

ВНИМАНИЕ! Бутонът е достъпен за системни администратори, директори и класни ръководители на ученици от 8ми до 12ти клас, които вече са генерирали лични картони. Бутонът се появява в стъпка Резултати от обучението при генериране или редактиране на следните документи: Удостоверение за завършен първи гимназиален етап (3-31) Удостоверение за завършен първи гимназиален етап (приложение към личен картон) […]

Попълване на данни в секция „Самооценка“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Самооценка“ се въвежда информация свързана с вашето самонаблюдение и бъдещите ви професионални планове 2. В раздел „Самонаблюдение“ имате възможност ръчно да въведете текст или да използвате примерни готови шаблони След като кликнете на бутон „Използвай“ в раздел „Самонаблюдение“ ще изглежда по следния начин: 3. […]

Попълване на данни в секция „Моят опит“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Моят опит“ се попълват данни свързани с вашия стаж, програми и проекти в които сте участвали, извънкласните дейности, които сте организира и допълнителни дейности, които сте извършвали съвместно с други преподаватели 2. В раздел „Стаж“ се въвежда информация свързана с вашия професионален опит. 2.1 […]

Попълване на данни в секция „Постижения“

Важно: При въвеждане на данни, попълнете задължителните полета! 1. В секция „Постижения“ се попълват данни за лични и ученически постижения 2. В раздел „Лични постижения“ въведете информация за вашите лични успехи – награди, сертификати, грамоти и пр. 2.1 Имате възможност да прикачите файл с успехите, които сте достигнали 2.2 С помощта на бутон „Изтрий“ занулявате/изтривате […]

Потребителски групи

На този етап със създаването на групи, директорът, заместник-директорът и администраторът ще могат да изпращат съобщения до потребителите в тях. Планирано е разширяването на тази секция, като тя ще бъде активна и за учители, както и в тестове и учебни материали. 1.1. Отидете до Администрация/Потребителски групи 1.2. Натиснете бутона „Добави“. 1.3. Попълнете полетата, като заглавието […]

Попълване на данни в секция „Компетентности“

1. В раздел „Образователен процес“ може да въведете информация относно организацията и провеждането на образователния процес по предмети, като за описание използвате готовите шаблони, или въведете ръчно текст. 2. В раздел „Преподаване и оценяване“ се въвежда информация за използваните методи в работата с ученици. За допълнителни методи на работа натиснете бутона за добавяне на още […]

Попълване на данни в секция „Общи данни“

1. В първият раздел „Основни данни“ автоматично се присвояват почти всички данни на потребителя от електронният дневник, като може да се променя част от тях. Важно: Данните за Ел. Поща, Телефон и Училище се вземат от профила на потребителя в електронния дневник и могат да се променят само там. 1.1 Може да въведете текст относно […]