Как да изпратя атестационна карта за самооценка

Достъп до изпращането на атестационната карта има само техническият секретар. 1. Навигирайте до модул „Оценка на персонала“ и изберете „Всички атестации“ 2. Изберете съответната атестационна карта 3. При необходимост можете да „редактирате“ и свалите в „PDF“ атестационната карта. Важно! След като се изпрати картата за самооценка, тя вече НЕ МОЖЕ да се редактира 4. Кликнете […]

Как се попълва атестационната карта

Достъп до попълване на атестационната карта има само техническият секретар. 1. Навигирайте до модул „Оценка на персонала“ и изберете „Шаблони“ 2. Имате възможност да филтрирате шаблоните по „тип“ 2. Изберете шаблона, който желаете да попълните 4. Кликнете върху бутон „използвай“ 5. Попълнете задължителните полета и ако има нужда прикачете файл 6. В секция „Комисия“ можете […]

Дублиране на шаблон на атестационна карта

В повечето случаи критериите, които са предварително зададени от директора на институцията, съвпадат или са сходни, затова за ваше улеснение, имате възможност да дублирате вече добавен шаблон. 1. Изберете шаблон От модул Оценка на персонала -> Шаблони. 2. Натиснете бутон Дублирай 3. Направете необоходимите корекции 3.1. Въведете ново име. 3.2 Ако е необходимо направете корекции […]

Създаване на шаблон на атестационна карта

Достъп до създаването на шаблон имат директорите и системните администратори. За да можете да добавите шаблон е необходимо първоначално да бъдат зададени поне едно лице, което е технически секретар и поне две, които ще представляват РУО. Ако вече са посочени, можете да прескочите направо до стъпка 3. 1. Определяне на технически секретар 1.1 В Администрация […]

Как да проверя и изпълня поставена задача

1. Докоснете меню „Още“ 2. Докоснете „Задачи“ 3. Докоснете „Получени задачи“ 4. Докоснете задачата, която трябва да изпълните 5. За да уведомите преподавател, че сте започнали работа по задачата изберете статус „Изпълнява се“ 6. Когато сте готови, сменете статуса на „Завършена“ 7. Под информацията за задачата се визуализират всички промени по статуса

Как да стартирам тест

1. Докоснете меню „Още“ 2. Докоснете „Тестове“ 3. Докоснете „Всички тестове“ 4. Докоснете теста, които трябва да стартирате 5. Докоснете бутон „Стартирай“ Внимание: След натискане на бутон „Стартирай“, времето за изпълнение на теста се активира и теста се счита за започнат.

Върни безплатен урок

1. Влезте в профила си и изберете „Моите обучения“. Тук ще ви се визуализират всички ваши налични обучения, ако има такива. Изберете безплатния урок, който сте заявили и кликнете върху него. 2. Изберете опцията „Върни безплатен урок“. 3. Потвърдете избора си да върнете урока, като натиснете „Върни безплатен урок“ 4. Готово! Успешно върнахте безплатен урок.

Как да принтирам оценките по даден предмет

* Оценките могат да бъдат принтирани от учителите по всички предмети, както и от заместнициците. 1. Влезте в „Дневник“ и изберете паралелка. 2. Изберете предмет, по който искате да принтирате оценки и натиснете бутона „Принтирай“. 3. Във файлa ще се заредят всички нанесени оценки през годината, включително и на отписаните ученици.

Как да архивирам обучение

1. Натиснете горе вдясно върху вашето име 2. Изберете „Обучения“ 3. Изберете обучението, което желаете да архивирате и натиснете „редактирай“ 4. Изберете статус на обучението „Архивиран“ 5. Запазете промените 6. Готово!

Как да въведа график

Първоначалното въвеждане на график е достъпно от втора стъпка при създаването на ново обучение. Имате опция за въвеждане на свободни часове и редакция след това 1. Когато влезете в профила си, кликнете на „График“ 2. Изберете изглед „Календар“ 3. Кликнете на бутон „Редактирай“ Важно! Графикът, които попълвате е валиден за всички Ваши обучения и първоначалната, […]

Как да вляза в урок

Виртуалната стая е достъпна 15 минути преди началото и 15 минути след края на часа за урок Може да влезете в урока по три начина: 1. Когато влезете в профила си, кликнете на бутон „Влез в урок“ вляво на лентата 2. Изберете опция „График“ 2.1 Срещу името на обучението кликнете на бутон „Влез в урок“ […]

Как да откажа резервиран урок

За да може да откажете урок, трябва обучителят предварително да го е одобрил 1. Когато влезете в профила си, кликнете на „График“ 2. Кликнете на бутон „Откажи часа“ срещу името на обучението 3. Напишете основание за отказ, което ще извести обучителя 4. Кликнете на „Откажи урок“ 5. Готово! Часът е отказан.

Как да резервирам час за урок

1. Когато се визуализира прозорецът за закупен урок, кликнете на „Резервирайте час“ 2. Въведете информация за обучаемия, за да може обучителят да се подготви за предстоящия урок 3. Кликнете на свободнен час от графика на обучителя, който желаете да резервирате 4. След като изберете час от графика, кликнете на бутон „Резервирай“ 5. Готово! Вашата заявка […]

Как да закупя урок

1. Изберете секция „Предмети“ в горния ляв ъгъл. Имате възможност да намерите предмет или обучител и през бутона „Избери предмет“, който се намира отдолу на началната страница. 2. Изберете желания предмет и посочете клас 3. Когато изберете обучител от списъка, ще откриете неговия график със свободни часове 4. След намирането на удобен за Вас час […]

Как да задам права на достъп

В зависимост от ролята, която потребителите имат, можем да зададем различно ниво на достъп до модулите „Комуникация“ (Съобщения), „Деловодство“ и „Лекторски часове“. 1. Изберете „Администрация – Потребители“ 2. Открийте потребителя и натиснете бутон „Редактирай“ 3. Изберете секция „Достъп“ 4. За да определите достъпа на потребителя до модул „Съобщения“ кликнете на бутон „Съобщения“. Видими паралелки за […]

Как да препратя съобщение

1. Отидете в „Съобщения“. 2. Изберете от списъка съобщението, което искате да препратите и го отворете. 3. Натиснете бутона „Препрати“. 3.1 Можете да изберете от вече съществуващи дискусии, до които да препратите. Изберете дискусията, до която ще препратите съобщението и натиснете върху нея. 3.2 Натиснете бутона „Изпрати“ След като изберете потребителската група, съобщението, което препращате […]

Попълване на данни в секция „Критерии“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Критерии“ всеки учител трябва да приложи доказателствени материали/ аргументи, че отговаря на утвърдените от директора критерии в училището 1.1. Попълнете методите, които прилагате, за да изпълните утвърдените от директора критерии 1.2 Имате възможност да прикачите файл с допълнителна информация 1.3 Запазете въведената от вас информация […]

Как да създам обучение

Добавянето на първото обучение е обособено като втора стъпка от създаването на обучителски профил и е необходимо да бъде одобрено от екипа ни. Всяко следващо обучение се създава по идентичен начин като се достъпва от бутон „Създай обучение“. 1. Въведете детайли за обучението и натиснете бутон „Напред“ 2. Въведете или редактирайте графика си и натиснете […]

Как да се регистрирам

Ако вече имате регистрация в www.shkolo.bg , можете да използвате същите данни за вход. 1. Натиснете бутон „Регистрация“ в горния десен ъгъл 2. Въведете телефонен номер и натиснете бутон „Напред“ 3. Въведете 6-цифрения код, получен като SMS и натиснете бутон „Напред“ 4. Въведете данните, сложете отметки за съгласие и натиснете бутон „Напред“ 5. Готово – […]